شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 14723
رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم:

کاتاروهای قمی پدیده مسابقات قهرمانی کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از معرفی کاتاروهای قمی به عنوان پدیده‌های مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور خبر داد.
کاتاروهای قمی پدیده مسابقات قهرمانی کشور شدند
به گزارش قم نیوز، سعید علیزاده بیان کرد کرد: قم در بخش کاتا رشته ورزشی جودو همواره یکی از استان‌های نامدار و موفق کشور بوده است و با عملکرد خوبی که کاتاروهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور داشتند، شایسته کسب عناوین برتر نیز بودند.
 
وی ادامه داد: آنچه که در رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی کشور به دست آمد یعنی کسب سه مدال طلا و برنز و دو عنوان چهارمی حاصل تلاش شبانه‌روزی تمام کاتاروهایی است که در تمرینات سخت و طاقت‌فرسا تحمل و بردباری زیادی داشتند.
 
رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم تاکید کرد: طبیعی است که هیچ‌گاه موفقیت بدون زحمت و تلاش به دست نمی‌آید و موفقیت کاتاروهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور در حالی کسب شد که کاتاروهای قمی همگی بعد از تحمل تمرینات سخت با امید به کسب مدال به پیکارهای قهرمانی کشور رفته بودند و نتیجه تلاش‌های خود را نیز با کسب مدال دیدند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات کاتاجودو قهرمانی کشور در اصفهان حکم انتخابی تیم ملی کشورمان در بخش‌های مختلف برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی سال جاری را داشت، همانگونه که انتظار داشتیم با شرکت برترین‌ها و آماده‌ترین کاتاروهای کشور برگزار شد.
 
علیزاده در ادامه با تقدیم تبریک ویژه هیئت جودو و کوراش استان قم به جوانان آینده‌دار کاتا قم خاطرنشان کرد: درخشش کاتاروهای قمی در مسابقات کاتای قهرمانی کشور منجر به مقام سومی تیم اعزامی استان قم شد که افتخاری بسیار ارزشمند است.
 
وی یادآور شد: در بخش تیمی سوم شدیم و در بخش انفرادی نیز کاتاروهای قمی با کسب یک نشان طلا، دو مدال برنز و دو مقام چهارمی توانمندی و قدرت بالای خود را در این رشته به نمایش گذاشتند و خود را به عنوان یکی از تیم‌های موفق کشور معرفی کردند.
 
رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم به موفقیتی دیگر از سوی کاتاروهای قمی در این رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: از سوی داوران و ناظران فنی این دوره از مسابقات، تیم جوان ناگه نو کاتا قم که متشکل از دو جوان آینده‌دار به نام‌های مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی بود به عنوان پدیده این دوره از مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور معرفی شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات کاتا جودو قهرمانی مردان کشور به میزبانی هیئت جودو و کوراش استان اصفهان برگزار شد و در حالی با درخشش کاتاروهای قمی پایان یافت که امید داریم با پشتکار و تلاش آنها، کاتای استان قم بیش از بیش شکوفا شود، ضمن اینکه از اساتید با شخصیت و با دانش کاتاروهای استان یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی که چنین شاگردانی تربیت کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی را داریم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgwu9q.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما