سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۳
کد مطلب : 34343
منبع : شهرنیوز
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم خبر داد:

برآورد حدود ۴۰۰ ميليارد ريال هزينه براي تقاطع امام علي(ع) و عمار ياسر

قم نيوز : قم نگار: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: هزينه احداث تقاطع امام علي(ع) و عمار ياسر در حدود مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ ميليارد ريال برآورد شده است.
برآورد حدود ۴۰۰ ميليارد ريال هزينه براي تقاطع امام علي(ع) و عمار ياسر
به گزارش قم نگار، عليرضا قاري قرآن با اشاره به پروژه تقاطع امام علي(ع) و عمار ياسر گفت: انتهاي خيابان ۷۰ متري در انتهاي بلوار عمار ياسر بن بست بود و ماشين‌هايي كه مي‌خواستند وارد اتوبان شوند و به سمت ميدان ۷۲ تن بروند تا از طريق آن از شهر خارج شود مجبور بودند بلوار را به سمت مقابل برگردند و از طريق ميدان جهاد اين كار صورت گيرد، به نحوي كه شاهد ترافيك در ميدان و شوارع اطراف بوديم.

وي افزود: احداث تقاطع غيرهمسطح از گذشته در برنامه شهرداري بود كه در يكي دو ماه گذشته پس از مطالعه مشاور و بررسي گزينه‌هاي مختلف با عنوان روگذر، زيرگذر و... به دليل مسائل فني مانند تاسيسات شهري آخرين گزينه احداث روگذر در اتوبان امام علي(ع) مورد تصويب قرار گرفت.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم ادامه داد: با ايجاد پل مذكور و رمپ و لوپ‌هاي تقاطع، ارتباطات مسير‌ها بين خيابان عمارياسر وكمربندي امام علي(ع) به صورت كامل برقرار خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: در برنامه آينده شهرداري است كه با احداث اين تقاطع، بلوار عمارياسر به اتوبان اميركبير متصل شده و خودروهاي ورودي به شهر از سمت تهران، اصفهان و گرمسار از اين مسير وارد شهر شوند.

قاري‌قرآن در خصوص وضعيت اجراي اين پروژه تصريح كرد: در فاز اول براي امكان مهيا شدن احداث روگذر، ترافيك از محور اصلي كمربندي بايد خارج شود بنا بر اين براي رسيدن به اين منظور هم اكنون در حال ايجاد مسير انحرافي كنار اتوبان هستيم.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم در خصوص بودجه در نظر گرفته شده براي تقاطع امام علي و عمار ياسر يادآور شد: هزينه احداث تقاطع در حدود مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ ميليارد ريال برآورد شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgww9w.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما