چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 22319

412 نفر در حوادث قم مصدوم شدند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در حوادث هفته گذشته 370 حادثه ترافیکی در قم رخ داد که 412 نفر در این حوادث مصدوم شدند.
412 نفر در حوادث قم مصدوم شدند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز  با تبیین حوادث هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم صورت گرفت که در این راستا یک‌هزار و ۸۲ مورد مورد ماموریت شهری و جاده‎ای با موفقیت انجام شد.

وی افزود: از شمار ماموریت‌های انجام شده ۳۷۰ حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بود که منجر به آسیب دیدن ۴۱۲ نفر در این حوادث شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، با بیان اینکه بخشی از حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران می‌شود گفت: ۲۳۴ مورد از حوادث به وقوع پیوسته به حوادث موتورسواران اختصاص داشت که ۲۶۴ نفر از شهروندان در این حوادث آسیب دیدند.

وی وقوع دو حادثه مهم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ۲۳ فروردین ماه سال جاری بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور قم - جعفریه دو سرنشین خودروی پراید به علت صدمات و جراحات شدید وارده در دم فوت کردند و در حادثه دیگری بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با عابر پیاده در ۲۵ فروردین ماه در بلوار زائر یک عابر پیاده که خانم ۶۶ ساله بود به دلیل شدت آسیب و جراحات وارده در دم فوت کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyw9x.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما