پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 42174
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل پست بانک خبر داد

فعالیت 20 هزار روستایی در 12500 باجه پست بانک

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل پست بانک از فعالیت باجه‌های پست بانک در 12 هزار و 500 نقطه از روستاهای کشور یاد کرد و گفت: 20 هزار نفر از روستاییان با سپری کردن دوره‌های آموزشی لازم در این باجه‌ها فعالیت می‌کنند.
فعالیت 20 هزار روستایی در 12500 باجه پست بانک
به گزارش قم نیوز، خسرو فرحی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه پست بانک‌ها به عنوان مراکز بانکی فعال از بسترهای ارتباطی کشورها در راستای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کنند، اظهار کرد: 406 شعبه پست بانک در سطح شهرهای مختلف کشور فعالیت دارد.

وی از فعالیت باجه‌های پست بانک در 12 هزار و 500 نقطه از روستاهای کشور یاد کرد و افزود: 20 هزار نفر از روستاییان با سپری کردن دوره‌های آموزشی لازم در این باجه‌ها فعالیت می‌کنند؛ اکنون در 30 درصد روستاهای کشور فعالیت داریم که امیدواریم با تامین سخت‌افزارهای مورد نیاز بتوانیم در روستاهای دارای جمعیت بیش از 20 خانوار نیز ارائه خدمات داشته باشیم.

مدیرعامل پست بانک ایران به فعالیت بیش از 100 هزار دستگاه خودپرداز در روستاها اشاره کرد و گفت: نزدیک به 6 میلیون و 500 هزار نفر با استفاده از این خودپردازها یارانه‌های خود را دریافت می‌کنند؛ پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی بخش ‌آی‌سی‌تی شناخته شده است که توسعه این بخش سبب تقویت بسترهای فناوری‌های نوین می‌شود.

وی افزایش بسترهای خدمات‌رسانی در نقاط مختلف کشور را از اولویت‌های پست بانک برشمرد و خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف از ظرفیت‌های خود در نقاط مختلف کشور استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkznk.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما