يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 4315
ريیس شورای اسلامی شهرستان قم:

برنامه‌‌های گرامیداشت دهه فجر در قم متمرکز نشود

قم نيوز : قم نيوز: ريیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نباید فقط در شهرستان قم متمرکز باشد.
برنامه‌‌های گرامیداشت دهه فجر در قم متمرکز نشود
به گزارش قم نيوز‌، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: طی چند سال گذشته شاهد بوده‌ایم که اکثر برنامه‌های فرهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهر قم متمرکز بوده و توجه چندانی به شهرهای کوچک و روستاهای استان نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر برنامه‌‌هایی که در روستاهای استان قم در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود، توسط شوراهای اسلامی و دهیاری‌‌ها صورت می‌گیرد و در بیشتر مواقع به دلیل کمبود امکانات این برنامه‌‌ها آنچنان که باید و شاید نمی‌توانند حق مطلب را ادا کنند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: مسوولین باید در برنامه ریزی‌‌های خود توجه بیشتری به روستاها و شهرهای کوچک استان داشته باشند، زیرا افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند اغلب از اقشار زحمتکش جامعه بوده و در به ثمر رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز سهم بسزایی داشته‌اند.

قاسمی اضافه کرد: مسوولین استان نیز نسبت به حضور در برنامه‌‌هایی که در روستاها و شهرهای کوچک استان قم برگزار می‌شود، اقبال چندانی نشان نمی‌دهند.

ريیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مسوولین استان باید با حضور در این برنامه‌‌های موجب دلگرمی دست اندرکاران برگزاری مراسم‌ها باشند.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.z8ebjh8xn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما