پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 17154
گزارشی از از وضعیت ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال

قمی‌ها امیدوار به بالا رفتن از رتبه نهمی‌

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی جدید ماهان تندیس قم در حالی دومین حضور روی نیمکت این تیم را تجربه می‌کند که این تیم در رده نهم جای دارد و قمی‌ها امیدوارند این جایگاه در هفته‌های آتی ارتقاء یابد.
قمی‌ها امیدوار به بالا رفتن از رتبه نهمی‌
به گزارش قم نیوز، تا کنون 11 هفته از بازی‌های دور رفت لیگ برتر فوتسال سپری شده است اما در چهار هفته اخیر و دیدارهای خانگی ماهان تندیس قم در مقابل شهرداری تبریز، گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد، آنچه که بیشتر از هر شعار دیگری بر روی سکوها ورد زبان تماشاگران قمی بود، درخواست آنها مبنی بر تغییر در کادر فنی این تیم و روی کار آمدن محسن حسن زاده سرمربی موفق صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر بود که با این تیم نایب قهرمان لیگ چهاردهم شد.
 
محسن حسن زاده رسما به عنوان سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم معرفی شد تا انگیزه و تلاش برای احیای نماینده فوتسال قم در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بیشتر شده و همگان منتظر ماهان تندیس مدل جدید با کادر فنی جدید هستند.
 
به هر حال از 13 بازی نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تنها دو مسابقه دیگر باقی مانده و سومین تیم بعد از پتروشیمی ماهشهر و زمزم اصفهان، تیم فوتسال ماهان تندیس قم است که تا پیش از فرارسیدن تعطیلات نیم فصل سرمربی خود را تغییر داد و حالا حسن زاده به راس کادر آمده است، مربی که نایب قهرمانی با تیم فوتسال صبا در لیگ چهاردهم را در کارنامه دارد و خیلی‌ها امیدوارند که این مربی جوان و با انگیزه نماینده فوتسال قم را در مسیر رده‌های بالای جدول لیگ برتر فوتسال کشور رهنمون کند.
 
حسن زاده در دوران فوتسال قم یک بازیکن متین، با اخلاق و کاملا حرفه‌ای بوده و وقتی در لیگ چهاردهم به عنوان جانشین امیر شمسایی و قدرت الله باقری با تجربه به راس کادر فنی صبای قم آمد، به خوبی این تیم را در راه موفقیت در لیگ برتر هدایت کرد اگر چه برخی اتفاقات در هفته‌های پایانی لیگ چهاردهم مانع از قهرمانی صبا شد.
 
 
 
ثبت 6 باخت در 11 هفته سپری شده از لیگ پانزدهم
 
ماهان تندیس قم در 11 هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد اما مدیران این تیم امیدوارند با تغییر در کادر فنی، باز هم شانس خود را برای بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی بیازمایند.
 
این در حالی است که واگذار کردن نتیجه در 6 مسابقه از 11 بازی قبل بین جایگاه فعلی ماهان تندیس قم در مکان نهم با تیم‌های بالانشین جدول کمی فاصله ایجاد کرده است و بعد از رقم خوردن چهارمین باخت خانگی این فصل در هفته دهم برابر فرش آراء مشهد، سیدوحید غیاثی سرمربی جوان این تیم رسما از مسئولیت خود استعفا کرد، اما مدیران ماهان با کنار رفتن وی مخالفت کردند و با آمدن محسن حسن زاده به عنوان سرمربی، حالا غیاثی مربی تیم ماهان تندیس قم است.
 
پیروزی‌ در رقابت‌های باقی مانده از دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قطعا جایگاه این تیم را در جدول رده‌بندی مسابقات بالاتر می‌برد و به مدعیان مطرح لیگ در صدر جام پانزدهم نزدیک تر خواهد کرد اما باید منتظر ماند و دید که ماهان تندیس بعد از نتایجی که در 11 بازی قبل کسب کرده و فعلا وضعیت خوبی ندارد با سرمربیگری حسن زاده چه عملکردی خواهد داشت؟
 
 
 
شمس مشاور شد / غیاثی مربی ماند
 
تاکنون 11 هفته از دیدارهای دور رفت مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است و تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز در این بازی‌ها که با حریفان انجام داده موفق به کسب چهار پیروزی، شش باخت و یک تساوی شده است.
 
نگاهی به اتفاقات رخ داده در دیدارهای 11 هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ دسته برتر فوتسال امسال نشان می‌دهد که عملکرد نماینده فوتسال استان قم در این مسابقات فراز و نشیب زیادی داشته و ماهانی‌ها نیز ناگزیر به تغییر در کادر فنی شده‌اند.
 
بعد از باخت هفته دهم ماهان تندیس قم برابر تیم فرش آراء مشهد در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، سیدوحید غیاثی رسما از هدایت ماهان تندیس استعفا کرد تا بعد از رضا کردی که به قطر رفت و غیاثی که از ادامه همکاری کناره گیری کرد، سومین سرمربی یعنی محسن حسن زاده در راس کادر فنی ماهان تندیس قم در پانزدهمین دوره لیگ برتر قرار بگیرد.
 
البته ابتدا بحث بر سر حضور حسین شمس مدیر فنی فعلی ماهان تندیس قم در راس کادر فنی این تیم به عنوان سرمربی بود اما با توجه به اینکه کارت مربیگری شمس صادر نمی‌شود، سرمربی شدن شمس منتفی شد و وی با تشخیص امیر جلالی مدیرعامل ماهان تندیس رسما مشاور مدیرعامل در امور ورزشی باشگاه شد.
 
 
 
جایگاه نهمی ماهان تندیس قم در پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال
 
48 ساعت بعد از باخت خانگی ماهان تندیس قم برابر فرش آراء مشهد و به دنبال استعفای سیدوحید غیاثی از ادامه سرمربیگری این تیم، مدیران ماهان تندیس ابتدا با محسن حسن زاده مذاکره کردند و وی مسئولیت سرمربیگری ماهانی‌ها را قبول کرد و ماهانی‌ها سراغ گزینه دیگری نرفتند و سیدوحید غیاثی نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس باقی ماند تا شایعاتی که دامن به اختلاف غیاثی و حسن زاده می‌زد، کمرنگ و بی اثر شده و حسن زاده و غیاثی نشان بدهند که برای حفظ منافع فوتسال شهرشان با یکدیگر همدل و صمیمی هستند.
 
بعد از این تغییرات و مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ماهان تندیس قم، این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر با میثاق تهران که یکشنبه سوم آذر ماه در تهران انجام شد به ششمین باخت این فصل تن داد ولی خیلی‌ها این نتیجه را مهم نمی‌دانند و معتقدند که ماهان تندیس را باید از دیدار با راه ساری دقیق‌تر ارزیابی کرد.
 
دیدار ماهان تندیس قم با راه ساری از هفته دوازدهم نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 جمعه پانزدهم آذر ماه در قم برگزار می‌شود و نگاهی به وضعیت عملکرد ماهانی‌ها در 11 هفته قبل نشان می‌دهد که این تیم برای بهبود شرایط فعلی خود باید از این بازی با دست پر خارج شود.
 
فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در حالی که ایستگاه دوازدهم لیگ برتر رسیده‌اند که امسال در گام نخست رقابت‌های لیگ برتر این فصل در سالن شهید حیدریان قم شروع خوبی داشتند و برابر شهرداری ساوه به برتری رسیدند و در گام دوم در جدالی حساس با زمزم اصفهان در خانه حریف پیروز شدند و بدین ترتیب شش امتیاز اندوختند.
 
 
 
4 شکست ماهان تندیس در خانه و تفاضل گل منفی در جدول لیگ برتر
 
اما در دیدار سوم که مسابقه‌ای داخل خانه بود تیم فوتسال ماهان تندیس قم با وجود شایستگی و توانمندی در کسب پیروزی در برابر میهمان خود تیم حفاری اهواز، با اشتباهات زیاد و البته ایستادگی تیر دروازه به تیم میهمان باخت و بدین ترتیب نخستین باخت این فصل را متحمل شد.
 
ماهان تندیس قم در هفته چهارم در خارج از خانه باز هم به مشکل خورد و موفق نشد میزبان تهرانی خود یعنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی را شکست بدهد و با تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد تا دومین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بماند.
 
ماهان تندیس قم در هفته پنجم بار دیگر در خانه به میدان رفت و در حالی که دیدار آنها در حضور تماشاگران خودی در مقابل تیم با انگیزه هلال احمر آذربایجان شرقی بازی می‌کردند، به سختی دست به کار بزرگی زدند و میهمان خود را با حساب چهار بر سه از پیش رو برداشتند.
 
موفقیت‌های ماهان تندیس قم می‌توانست در دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ادامه یابد اما ماهانی‌ها برابر تیم مدعی دبیری تبریز در دیداری که میهمان حریف بودند با نتیجه دور از انتظار پنج بر سه شکست خوردند و دومین باخت این فصل را پذیرفتند.
 
 
 
جدال حساس هفته یازدهم ماهان تندیس قم با میثاق در تهران
 
ماهان تندیس قم در هفته هفتم باز هم به یک تیم تبریزی دیگر برخورد کرد و این بار در خانه برابر تیم شهرداری تبریز به میدان رفت و در حالی که کمتر کسی انتظار داشت این تیم در خانه ببازد، با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و فرصت خوبی برای رسیدن به رده‌های بالای جدول از دست داد.
 
نماینده فوتسال قم در هفته هشتم خارج از خانه میهمان آخرین تیم جدول رده بندی لیگ برتر یعنی عملیات غیرصنعتی ماهشهر بود و طی آن در حضور تماشاگران ماهشهری در مقابل تیم میزبان با نتیجه شش بر چهار به برتری رسید تا چهارمین پیروزی این فصل را کسب کند.
 
نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با مصاف ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و ماهان بار دیگر در خانه باخت و با حساب پنج بر سه نتیجه را به تیم گیتی پسند واگذار کرد.
 
نماینده فوتسال قم در هفته دهم این رقابت‌ها بار دیگر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به میدان رفت و این بار امیدوار بود که تیم فرش آراء مشهد را شکست بدهد اما با حساب سه بر دو باخت تا تحولات در این تیم بعد از این بازی شروع شود و حسن زاده که هفته‌ها با عنوان مربی محبوب و مورد علاقه هواداران با لقب «محسن امپراطور» بر روی سکوهای سالن شهید حیدریان قم نامش بر سر زبان تماشاگران بود، رسما به راس کادر فنی این تیم آمده و هواداران منتظر ماهان تندیس پرقدرت با این مربی جوان و خوش فکر باشند.
 
هفته یازدهم نیز که نخستین تجربه مربیگری حسن زاده بر روی نیمکت ماهان تندیس برابر میثاق تهران بود با شکست دو بر یک ماهان تندیس قم در میهمانی حریف تهرانی پایان یافت و حالا در فاصله دو هفته تا پایان دور رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور نوبت دیدار ماهان تندیس با تیم رده دوازدهمی و پنج امتیازی راه ساری رسیده است، دیداری که از ساعت 18 روز جمعه پانزدهم آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkznz.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما