دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 35695
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار
فردا هشتم دیماه صورت می گیرد،

آغاز به کار ششمین نمایشگاه تحصصی فناوری های نوین صنعت ساختمان در قم

قم نيوز : قم نگار: ششمین نمایشگاه تخصصی فناوری های نوین صنعت ساختمان، که به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای استان قم برگزار می شود روز سه شنبه هشتم دیماه افتتاح می شود.
آغاز به کار ششمین نمایشگاه تحصصی فناوری های نوین صنعت ساختمان در قم
به گزارش قم نگار، در این نمایشگاه که توسط شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی قم برگزار خواهد شد، شرکت های مختلف با برند های معتبر در قالب حدود ۴۰ غرفه آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

براساس این گزارش: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت ها، مراکز دیگری همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم،سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم،انجمن شرکت های ساختمانی،انجمن حرف و مشاغل استان قم،بانک مسکن و... حضور خواهند داشت.

این گزارش جاکی است، در این نمایشگاه چندین کارگاه پیش بینی شده که با حضور اساتید و مهندسان برجسته برگزار خواهد شد و در آن پیرامون موضوعات مرتبط با صنعت ساختمان مباحثی مطرح می شود، ضمن اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هشتم دیماه خواهد بود و در مراسم اختتامیه نیز از غرفه های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

فضای مفید پیش بینی شده برای این نمایشگاه حدود ۱۳۰۰ متر است و نمایشگاه از هشتم لغایت یازدهم دیماه در محل دائمی نمایشگاههای استان قم دایر و شهروندان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

گفتنی است، کتاب نمایشگاه نیز به تعداد هزار عدد و در حدود صد صفحه به چاپ رسیده که در نمایشگاه توزیع خواهد شد

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchm-nx.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما