قم نيوز : قم نيوز:‌در راستای طرح برپایی نمایشگاه ها نوروزی در تمامی استان های کشور، نمایشگاه نوروزی استان قم در محل نمایشگاه دائمی استان در حال برگزاری است و مهم ترین موضوع این است که مسئولان اجازه ارائه کالاهای بی کیفیت در نمایشگاه ها را ندهند.
مسئولان از ارائه کالاهای بی‌کیفیت در نمایشگاه‌های قم جلوگیری کنند
به گزارش قم نيوز، مردم ایران که همواره عید باستانی و آیینی نوروز را جشن می‌گیرند، در این روز‌های سال در‌صدد تهیه وسایل مورد نیاز خود برای سال جدید و در تب و تاب نوروزی هستند.

پیکی از اموری که مردم در اسفند ماه هر سال انجام می دهند، تهیه وسایل و لوازم مورد نیاز برای سال جدید، مانند پوشاک، لوازم خانه و دیگر لوازم است که سبب می‌شود در این روز های سال خیابان های شهر شلوغ تر از دیگر ماه های سال باشد.

نمایشگاه نوروزی

برپایی نمایشگاه های نوروزی و عرضه محصولات مورد نیاز مردم سبب شده تا مردم آسان تر و بهینه تر از لحاظ مالی ، به خرید های نوروزی خود بپردازند.

یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه ها از عرضه تمامی انواع کالا ها، تلاش برای عدم اتلاف وقت مردم است تا تمامی خرید های مورد نیاز خود را در یک بار خرید و درقیمت متناسب انجام دهند.

نمایشگاه نوروزی در قم


نمایشگاه بین المللی قم نیز میزبان نمایشگاه نوروزی امسال در شهر قم است.

در این نمایشگاه انواع کالا های مورد نیاز مردم اعم از پوشاک، خوراکی های متنوع، هدایای نوروزی و وسایل مورد نیاز خانه، با قیمتی متناسب با کیفیت محصولات، یافت می شود و همین امر سبب شده که مردم قم از نقاط مختلف شهر به این نمایشگاه آمده تا تمامی وسایل مورد نیاز خود را در یک خرید انجام دهند.

شهروندی قمی می‌گوید: در قم فروشگاه های بزرگ زیادی برای خرید تمام محصولات در یک خرید وجود دارد اما به دلیل تبلیغاتی که برای نمایشگاه نوروزی شده، اکثر خانواده ها ترجیح می‌دهند از این مکان خرید کنند.

مشکلات نمایشگاه نوروزی قم


از جمله مشکلات این نمایشگاه، پایین بودن کیفیت محصولات، در بعضی حوزه ها به ویژه در بخش پوشاک است.

در بخش پوشاک این نمایشگاه که یکی از مهمترین بخش های عرضه شده برای نمایشگاه های نوروزی است، کمبود تنوع و پایین بودن کیفیت در محصولات ارائه شده کاملا مشهود است.

یکی از شهروندان می گوید: ما توقع محصولات با کیفیت تری را داشتیم. درست است که قیمت ها باید متناسب با کیفیت محصولات باشد اما این دلیل نمی‌شود که کیفیت محصولات را پایین آورده و دلیل توجیهی برای این کار، قیمت متناسب باشد.
از دیگر مشکلات این نمایشگاه که اکثر مراجعه کنندگان را به زحمت انداخته بود، دور بودن تقریبی محل نمایشگاه از قسمت های مرکزی و شلوغ شهر بود.

شهروندی که از خیابان صفاییه به نمایشگاه آمده بود، می‌گوید: به طور کلی مسیر نمایشگاه برای اکثر اهالی خیابان های شهر، سخت است. بهتر بود که یک سرویس دهی جداگانه به نمایشگاه نوروزی اختصاص داده می‌شد تا مردم برای آمدن به اینجا دچار دردسر مسیر نشوند.

باید مسئولان و متولیان امر موضوعات مختلفی از جمله بهتر شدن کیفیت اجناس ارائه شده در نمایشگاه را مد نظر قرار دهند زیرا تمامی مردم نمی‌توانند از این کالاها استفاده کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfvtd0.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما