دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 15578
از ۲۲ تا ۲۵ مرداد

چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار می شود.
چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه صنعت برق ، تجهیزات و صنایع وابسته؛ مجتبی علیشاهی از برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت برق ، تجهیزات و صنایع وابسته در قم خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۲ مردادماه شروع و تا ۲۵ مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه نزدیک به ۴۰ غرفه وجود دارد گفت: در این نمایشگاه صنایع مرتبط با برق ، دوربین های مدار بسته و صنایع الکتریکی و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت برق ، تجهیزات و صنایع وابسته؛ افزود: در این نمایشگاه اداره برق قم؛ سازمان نظام مهندسی قم؛ و شرکت هایی همچون اخگر الکتریک؛ برق صبا؛ مهندسی برق صنایع؛ آرین ابهر؛ کلینیک برق نخل؛ کابل سیمند ابهر؛ کالای برق پارسین؛ افق فن آوران البرز و... محصولات خود را به معرض نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ لغایت ۲۳ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

مدیر برگزاری نمایشگاه گفت: انتخاب چهار غرفه برتر؛ اهدای تندیس ویژه نمایشگاه ؛ کارگاه های آموزشی جانبی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه است.

انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdcfctdy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما