سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 7383
به مدت 4 روز برگزار می شود؛

دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع وابسته

قم نيوز : قم نیوز: دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع وابسته از 30 خرداد لغایت 2 تیرماه در نمایشگاه های دائمی استان قم برگزار می شود.
دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع وابسته
به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی از برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع وابسته خبرداد و گفت: این نمایشگاه از ۳۰ خرداد لغایت ۲ تیرماه در نمایشگاههای دائمی استان قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۴۰ غرفه دایر خواهد بود افزود: ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶لغایت ۲۲ می باشد.

مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع وابسته تصریح کرد: امسال در این نمایشگاه ها برای معرفی و عرضه تولیدکنندگان قمی طرحی پیاده می کنیم که تبلیغات شرکت کنندگان ما در این نمایشگاه به مدت یکسال و بصورت رایگان در سایت نمایش داده خواهد شد.

وی ابراز داشت: در پی این هستیم که سایتی فقط جهت تبلیغات شرکت کنندگان و تولیدکنندگان قمی راه اندازی کنیم، مقدمات این کار هم فراهم شده و آدرس سایت j jahanfair.com خواهد بود که تبلیغات در این سایت برای شرکت کنندگان در نمایشگاه و تولید کنندگان قمی رایگان خواهد بود.

علیشاهی همچنین تولید و طراحی کتاب دیجیتال و تمبر یادبود را ازدیگر برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه ذکر کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد بیمه پاسارگاد بدلیل همکاری و تخفیف ویژه ای برای همشهریان و بخصوص صنعت گران در این نمایشگاه قائل شدند، اذعان داشت: به همین منظورکارشناس بیمه پاسارگاد در نمایشگاه مستقر خواهد شد و جوابگوی مشکلات بیمه ای خواهد بود.

علیشاهی عنوان کرد: این شرکت در سال گذشته نمایشگاه های خودرو و قطعات وابسته – لوازم خانگی – لوستر و چراغ های تزئینی و دکوراسیون داخلی را برگزار کرده و طی هفت سال با مدیریت بر گزاری نمایشگاه فرش قم و سه سال با مدیریت نمایشگاه صنعت معدن و تجارت همکاری مستقیم در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های مربوطه را داشته است.

علیشاهی ضمن اشاره به برخی مشکلات در خصوص نمایشگاه ها تصریح کرد: تاسف ما این است که شرایط کنسل شدن نمایشگاه ها و با بی کیفیت برگزار شدن آنها فرصت سوزی است و سرمایه های استان ازبین می رود و فضا برای تولیدکنندگان دیگر شهرها باز می شود.

وی یادآورشد: از همه مهمتر این که مجریان نمایشگاهی هیچ جایگاه ویژه تبلیغاتی در سطح شهر نداشته و هیچ هماهنگی با صدا و سیما و رسانه ها جهت اطلاع رسانی انجام نمی شود همچنین سالن نمایشگاه فاقد سالن کنفرانس خبری و مراسم افتتاحیه می باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال آینده سیاست نمایشگاه به شایسته سالاری تغییر کند و این بیشتر برای مجریان توانمند استانی فراهم گردد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.4qma2bq11la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما