سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 4164

نمایشگاه دكوراسیون داخلی در قم آغاز بكار می كند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی نمایشگاه لوستر، چراغ های تزیینی و دكوراسیون داخلی گفت: این نمایشگاه، عصر چهارشنبه در محل دایمی نمایشگاه های استان قم واقع در انتهای خیابان خاكفرج گشایش می یابد.
نمایشگاه دكوراسیون داخلی در قم آغاز بكار می كند
به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی روز سه شنبه افزود: سومین دوره نمایشگاه لوستر، چراغهای تزیینی و دكوراسیون داخلی از روز دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری با حضور شركت های تولیدی كشوری و استانی در قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، ۱۰ غرفه استانی از استان قم، ۲۹ غرفه از استان تهران، یك غرفه از استان البرز، یك غرفه از استان آذربایجان شرقی، یك غرفه از استان همدان و یك غرفه از استان خراسان رضوی، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

علیشاهی اضافه كرد: مراسم آغاز بكار این نمایشگاه، ساعت ۱۵ روز دوازدهم بهمن ماه با حضور 'مجید آوری فرد' مدیركل دفتر هماهنگی های امور اقتصادی استانداری قم انجام می شود.

به گفته وی علاقمندان برای بازدید می توانند از تاریخ دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به محل برگزای این نمایشگاه مراجعه كنند.

علیشاهی گفت: مراسم رونمایی از تمبر یادبود این نمایشگاه با همكاری اداره كل پست استان قم، از برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.39trak9qtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما