يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 14175
نایب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

۲۴ خرداد دشمن را مایوس می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات مایه عزت در نظام اسلامی است و نشان دهنده دموکراسی در کشور ما می‌باشد.
۲۴ خرداد دشمن را مایوس می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر اظهار کرد: امروز در کره زمین جایی را مانند کشور ایران سراغ نداریم که هر ساله انتخاباتی به نام  خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و یا شوراهای استان و شهر و روستا در آن برگزار شود، ملت ما در سال حماسه سیاسی در 24 خرداد واقف اند تا بزرگترین رخداد سیاسی در کشور را رقم بزنند.
 
وی با اشاره به اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر در کنار انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شورای شهر باید با برنامه محوری پایه گذاز حرکت های پویایی در ساخت اماکن فرسوده باشد همچنین برنامه هایی در  زمینه گسترش فیزیکی شهر داشته باشد باید در رابطه با اقتصاد، صادرات واردات،  تعمیر اماکن امومی و احداث فضا سبز  با یک دلی گامی جدی در توسعه رفاه عمومی شهر بردارند.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه به دور از جریان های سیاسی کسانی هستند که خدمت به مردم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی قبل از اعمال آنها دیده می شود تصریح کرد: کاندیدا و نامزد حقیقی خود بدانند پیشنهاد من به شورای شهر این است بر سر مزار یکی ازمومنین را انتخاب کنند به نام احسان و نیکوکاری نام گذاری کنند و افراد نیازمند جامعه بدانند با حضور در آن میادین می توانند ارزاق خود را به صورت مستقیم از دست مردم بگیرند.
 
وی افزود:در حالی کرامتشان هم حفظ شود بعضی می خواهند برای اموات و شهدای خود  فی سبیل الله اقدامی خدا پسندانه انجام  دهند وخیرات و مبرات دهند اما نیازمندان واقعی را نمی شناسند اگر ما مکان هایی را در بعضی شهر ها داشته باشیم که افراد بدانند با حضور در آن جا می توانند ارزاق عمومی، البسه و.. از دست مردم در راه خدا بدون منت بگیرند و از طرفی مردم مستقیم به نیکوکاری و احسان دعوت می شوند این راهکار خوبی است تا سیره پیامبر(ص) را ادامه دهیم.
 
رضوی مهر خاطر نشان کرد: از طرفی هم بدانیم شورای شهر هرگز نباید بین پائین شهر و بالای شهر جنوب و شمال شهر فاصله ایجاد کند ما باید هر شهروند را به یک دیده ببینیم  شهروند درجه یک و درجه سه در نظام مقدس اسلامی معنا ندارد و همهء شهروندان باید کرامت و عزت انسانی برای آنها حفظ شود.
 
وی تصریح کرد: همانطور که از سوی خداوند کرامت همه انسان‌ها حفظ شده باید ما نیز این کرامت را حفظ کنیم و با کرامت و تفقد به همه نگاه کرده و به عمران و آبادانی جای جای شهر بپردازیم.
 
نایب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: بدانیم دشمن به دنبال این است که پیشرفت ها را از ما بگیرد و با تحریم‌ها اجازه رشد به ما را نداده و ملت ایران را مایوس کند.
 
وی تاکید کرد: اما با همه این مسائل مردم در 24 خرداد دشمن را مایوس کرده و حضوری پروشور و حماسی در انتخابات دارند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchmznz.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما