سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 14204
استاندار قم:

پيام استاندار قم به مناسبت روز پاسدار

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از پاسداران به عنوان غیور مردان انقلاب در حفاظت از کیان ایران اسلامی نام برد.
استاندار قم
استاندار قم
به گزارش قم نیوز، پیام استاندار به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

مبارك باد سوم شعبان المعظم، روز جلوه جمال جميل هستي، سالروز ولادت نو گل مصطفوي، زينت باغ علوي و اسوه شيدايان تاريخ، ولادت آزاد مردي كه راز و رمز عبوديت و حريت را به انسان ها آموخت و خود جاويد ماند تا جهانيان رسم جاوداني را از او فرا گيرند.

پيشواي برگزيده اي كه پرچم جاودانه عزت و شرافت را براي هدايت بشر بر دست گرفت و در هميشه تاريخ، راه نجات و سربلندي را به رهپويان مسير حق و حقيقت و ايستادگي در برابر زورمداران و ستم پيشگان عالم نشان داد. چه زيبا و پسنديده است نامگذاري چنين روزي بنام روز پاسدار. روز پاسداشت ارزش هاي انساني، روز شور و شهادت و شهامت و روز نجات اسلام.

پاسداران اين رهروان مومن و صادق نهضت حسيني، ره پويان طريق خميني كبير (ره) و سنگرنشينان ولايت عشق، از آغاز انقلاب اسلامي در همه عرصه ها چونان خورشيد فروزان درخشيده و حماسه هاي جاويد آفريده اند.

در هنگامه اي که دشمن فريب خورده استکبار، ناجوانمردانه سرزمين عزيزمان را آماج حملات قرار داد، اين سبز پوشان غيرتمند سپاه هميشه سرافراز بودند كه همپا و همدوش همرزمان خود، قامت آراستند و بر دشمن پليد شوريدند و غيور مردانه از کيان انقلاب اسلامي و شکوه ايران سرفراز پاسداري كردند. در وصف اين نهاد مقدس همان بس كه امام عظيم الشان(ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود كشور هم نبود». بي شك سپاه برخاسته از اقيانوس بيكران ملت شجاع،  از الطاف خفيه الهي به اين ملت بود كه براي حفظ و صيانت و پاسداري از انقلاب و نظام اسلامي شكل گرفت.

اینجانب ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته ، فرا رسيدن روز پاسدار را به بزرگ پاسدار انقلاب اسلامي، فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله العظمي «امام خامنه اي( مد ظله العالي)» و تمامي پاسداران عزيز« اين رهروان عزتمند راه سيد الشهدا(ع)» به ويژه فرماندهي ارشد و كليه فرماندهان و پرسنل سپاه هميشه پيروز علي بن ابيطالب(ع) استان مقدس قم، صميمانه تبريك و تهنيت عرض نموده، عزت و اقتدار و سربلندي روزافزون ايران اسلامي و  مجموعه نوراني سپاه سربلند را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcayun6.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما