سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 45793
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

سرمايه‌گذاري ويژه شهرداري قم براي توسعه فضاي سبز

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به سرمايه‌گذاري ويژه شهرداري قم در حوزه توسعه فضاي سبز، گفت: شهر قم كمبودهاي فراواني در حوزه فضاي سبز دارد و شهرداري به دنبال اين است كه با اختصاص بخشي از منابع خود به طور ويژه در اين بخش كار كند.
سرمايه‌گذاري ويژه شهرداري قم براي توسعه فضاي سبز
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد گفت: شهر قم كمبودهاي فراواني در حوزه فضاي سبز دارد و شهرداري به دنبال اين است كه با اختصاص بخشي از منابع خود به طور ويژه در اين بخش كار كند.

شهردار قم با اشاره به سرانه هزينه‌اي شهرداري در حوزه فضاي سبز به ازاي هر يك از شهروندان قمي، تصريح كرد: اين آمار بايد به اطلاع شهروندان رسيده تا آنها از شرايطي كه شهرداري در حوزه فضاي سبز ايجاد كرده و اهتمام مديريت شهري به توسعه اين بخش آگاه باشند.

سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه شهروندان بايد بدانند هزينه‌اي كه بابت عوارض پرداخت مي‌كنند كجا هزينه مي‌شود، تصريح كرد: اين اطلاع‌رساني موجب خوشحالي شهروندان و رضايتمندي آنها مي‌شود.

وي با بيان اينكه شهرداري براي حوزه فضاي سبز در سال ۹۶ بيش از ۱۳۰ ميليارد تومان در نظر گرفته است، افزود: بودجه فعلي شهرداري در اين بخش افزايش چشمگيري نسبت به سال‌هاي گذشته داشته است.

شهردار قم با اشاره به اهداف پيش‌بيني شده براي شهر قم در برنامه قم ۱۴۰۰ تصريح كرد: دو هدف در بين اين اهداف براي شهرداري بسيار مهم است و آنها مباحث زيست محيطي شهر و عمران و آباداني هستند.

سقائيان نژاد با تاكيد بر اينكه بر همين مبنا نسبت‌هاي بودجه‌اي شهرداري تقسيم شده است، گفت: حدود ۶ درصد بودجه سال ۹۶ شهرداري نيز به حوزه فرهنگ اختصاص گرفته كه تقويت رويكرد شهرداري در اين بخش را نشان مي‌دهد.

وي با بيان اينكه شهرداري در سال ۹۵ پروژه محور حركت كرد، تصريح كرد: با تدوين و تصويب برنامه قم ۱۴۰۰ در سال ۹۶ به صورت برنامه محور حركت خواهيم كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxqnk.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما