پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 3392
آیت الله نوری همدانی:

قدرت انقلاب اسلامی روزبه روز درحال افزایش است

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید تاكید كرد: قدرت و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه ها روزبه روز درحال افزایش است.
قدرت انقلاب اسلامی روزبه روز درحال افزایش است
به گزارش قم نیوز، وی روز پنج شنبه در دیدار اعضای كمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر كشور گفت: انقلاب اسلامی، ایران را از استبداد و استكبار نجات داد و امروز دارای قدرت فوق العاده ای در جهان است.

وی ادامه داد: قدرت نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد سیاسی، نظامی، دفاعی، علمی، فناوری، تحقیق و جهادی، در حال فزونی در بین كشورهای جهان می باشد.

وی با اشاره به مانور قدرتمند اخیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای نیلگون خلیج فارس گفت: اخطار روز گذشته فرمانده ارتش ایران به ناو هواپیمابر آمریكایی، نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد كه اینگونه در برابر استكبار، با شهامت مثال زدنی ایستادگی می كند.

آیت الله نوری همدانی، تمامی موفقیت ها، پیشرفت ها و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بركت انقلاب اسلامی، خون شهدا، مجاهدت های امام راحل (ره)، مردم و رهبری با درایت حضرت آیت الله خامنه ای دانست.

وی افزود: امروز آثار انقلاب اسلامی در كشورهای اسلامی مشاهده می شود و این آثار از مرز آسیا گذشته و وارد كشورهای اروپایی و آمریكایی شده است.

وی با اشاره به اینكه این انقلاب به آسانی بدست نیامده است گفت: همه باید قدردان این نعمت بزرگ الهی بوده و از آن حفظ و صیانت كنیم.

آیت الله نوری همدانی گفت: عظمت و فرهنگ انقلاب باید برای همه بدرستی درك شود، این انقلاب حركت عظیمی است كه كل مستضعفان را در عالم به حركت درآورده و باعث شده استكبار روزبه روز منفورتر شود.

وی با اشاره به اینكه در گذشته، دو اردوگاه قدرت شرق و غرب در جهان حاكم بود افزود: معمار كبیر انقلاب اسلامی، فقیهی فرزانه، شجاع، با اخلاص و با درایت در برابر این شرق و غرب ایستادگی كرد و همه ما برای حفظ و صیانت این جریان مسوول هستیم.

وی گفت: ما باید در یك جبهه، متحد باشیم و حفظ این نظام ولایی كه امروز با سكانداری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب هدایت می شود، از اوجب واجبات است.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود، مساجد را مراكزی بسیار مهم در اسلام برشمرد و افزود: از این اماكن مقدس برای تعلیم، تربیت، آگاهی دادن، داشتن تقوا، بصیرت، استقامت، بیداری، برگزاری دعا و عبادت استفاده شود.

وی ادامه داد: جوانان را باید با مطالب انقلابی تربیت كرد كه در این راه می توان از آثار ارزشمند امام راحل همچون صحیفه نور و وصیت نامه الهی سیاسی آن بزرگوار استفاده كرد.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات در پیش روی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن برای اختلال در این انتخابات سرمایه گذاری كرده است؛ همه باید در برابر این جنگ نرم دشمن مجهز باشیم و دسیسه های آنان را خنثی كنیم.

آیت الله نوری همدانی در پایان، از مردم، اسلام و ولایت فقیه بعنوان سه ركن اساسی انقلاب اسلامی یاد كرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پس از امام راحل، سكاندار كشتی انقلاب شده و با درایت بسیار خوبی از آن محافظت كرده است.

اعضای كمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی كشور، روز گذشته وارد شهر مقدس شده و عصر دیروز با آیت الله 'سید احمد خاتمی' عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو داشتند.

این اعضا صبح امروز دیدارهای جداگانه ای با حجج اسلام سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و غرویان عضو هیات علمی جامعه المصطفی و آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم داشتند.

كمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشكل از نمایندگان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مركز رسیدگی به امور مساجد، سازمان اوقاف امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر، سازمان بسیج مساجد و ستاد عالی كانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام 'حمید رضا ارباب سلیمانی' دبیر ستاد عالی كانون های فرهنگی و هنری مساجد گزارشی از فعالیت های این كانون را ارایه كرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.3apct1aprbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما