شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 31230
معاون اورژانس قم:

حوادث ترافیکی در قم ۴۸۹ مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۴۸۹ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۱۸۰ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۳۰۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
حوادث ترافیکی در قم ۴۸۹ مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ‌داده در هفته گذشته ۴ تیرماه تا صبح امروز ۱۳ تیر ماه اظهار داشت: در این مدت ۷ هزار و ۲۶۴ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده که منجر به هزار و ۱۱۶ مأموریت شده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به اینکه هزار و ۱۱ مورد از این تعداد مأموریت مربوط به حوادث داخل شهری بوده است، افزود: ۱۵۵ مورد نیز مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۴۰۳ حادثه ترافیکی در شهر قم رخ داده است، خاطرنشان کرد: ۳۶۷مورد از این حوادث داخل شهر و ۳۶ مورد حادثه هم در جاده‌های قم رخ‌داده است.

فراهانی با بیان اینکه حوادث ترافیکی و تصادفات هفته گذشته در قم ۴۸۹ مجروح به‌جا گذاشته است، گفت: ۱۸۰ نفر از این مجروحان به‌صورت سرپایی درمان و ۳۰۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث مربوط به موتورسیکلت‌سواران در هفته گذشته اظهار داشت: ۳۰۶ مورد مأموریت در هفته گذشته مربوط به موتورسیکلت‌سواران بود که منجر به جراحت ۳۶۱ نفر شد.

وی، تصریح کرد: ۱۵۶ نفر از مجروحان به‌صورت سرپایی در محل درمان شدند و ۲۰۷ نفر نیز توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس قم برای درمان به مراکز درمانی ارجاع شدند.

فراهانی با بیان اینکه از این تعداد حادثه مربوط به موتور سیکلت سواران ۲۹۳ مورد درون شهری بوده است گفت: ۱۳ مورد از این حوادث نیز در جاده های مواصلاتی قم اتفاق افتاده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حوادث شاخص هفته گذشته در قم خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد وانت با پژو ۲۰۶ در ساعت بامدادی امروز ۶ نفر مجروح شدند که توسط آمبولانس مرکز اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۱۲ تیرماه در یک حادثه شغلی دو نفر بر اثر ریزش آوار داخل کانال مجروح شدند تصریح کرد: در این حادثه که در حوالی روستای کهک رخ داد، یکی از مجروحان به دلیل شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

فراهانی با اشاره به اینکه در ساعات بامدادی روز گذشته آقایی ۴۵ ساله بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد افزود: حادثه دیگری که در هفته گذشته رخ داد مربوط به برخورد پژو با گاردریل در کمربندی ۷۲ تن بود که ۵ مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciurap.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما