جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 19658
سرمربی تیم فوتسال صدراسیستم قم:

خطر اشباع شدگی بازیکنان فوتسال قم را تهدید می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صدراسیستم قم گفت: برخی از بازیکنان فوتسال قم اشباع شده‌اند و این برای فوتسال قم یک تهدید است.
خطر اشباع شدگی بازیکنان فوتسال قم را تهدید می‌کند
به گزارش قم نیوز، محمدتقی عطایی پس از پیروزی تیمش برابر آهن آلات خلیج فارس در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال قم اظهار کرد: این مسابقه برای ما اهمیتی نداشت زیرا قهرمانی را از دست داده بودیم و چندان برای ما مهم نبود سوم یا چهارم شویم اما در مجموع بازیکنانمان خوب کار کردند و برای پیروزی بر آهن آلات کار دشواری در پیش نداشتیم.

وی گفت: به طور کلی از عملکرد تیمم راضی نبودم زیرا شرایط جدول و وضعیت فنی سایر تیم‌ها به شکلی پیش رفت که می‌توانستیم قهرمان شویم اما در برخی مسابقات غفلت کردیم و امتیازات بدی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال صدراسیستم افزود: صدراسیستم را برای قهرمانی نبستیم اما وقتی وارد رقابت شدیم و سطح سایر تیم‌ها را دیدیم متوجه شدیم که کارمان برای قهرمانی در این رقابت‌ها سخت نیست اما در ‌‌نهایت در کورس قهرمانی دچار تزلزل شدیم و به همین دلیل از عملکرد تیمم رضایت ندارم.

عطایی بیان کرد: سطح فنی لیگ پایین آمده و اینکه اختلاف امتیاز همه تیم‌ها با هم کم بود دلیل نمی‌شود که بگوئیم مسابقات در سطح بالایی برگزار شده بلکه وضعیت فنی همه تیم‌ها افت کرده و تیم‌های حاضر در لیگ انبوهی از بازیکنان متوسط را در اختیار دارند.

مربی باتجربه و کارکشته فوتسال قم با انتقاد از ۱۴ تیمی شدن لیگ فوتسال دسته اول قم در سال ۹۳ خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول بیندازیم می‌بینیم که تیم‌ها حداکثر ۵ یا ۶ بازیکن خوب و طراز اول دارند و بقیه نفرات، بازیکنان معمولی هستند به عبارت دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برای بازیکن پیدا کردن کار دشواری پیش رو دارند.

وی تصریح کرد: وقتی بازیکنان خوب و ممتاز به اندازه کافی وجود ندارند چگونه تعداد تیم‌ها افزایش می‌یابد و من فکر می‌کنم با افزایش تعداد تیم‌ها، یک لیگ معمولی و سطح کیفی متوسط در انتظار ماست که در آن ستاره‌های بسیار کمی دیده می‌شود و جذابیت آن هم افت می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال صدراسیستم قم گفت: برخی از بازیکنان فوتسال قم اشباع شده‌اند و این برای فوتسال قم یک تهدید است زیرا بازیکنی که سال هاست در یک سطح بازی می‌کند و کیفیت لیگ هم دچار افت شده به تدریج نسبت به فوتسال و تمرین بی‌علاقه می‌شود، دل به تمرین نمی‌دهد و حتی پرخاشگر می‌شود و وقتی می‌بیند بدون حضور در تمرین، وارد لیگ شده و مقام هم می‌آورد به تدریج انگیزه‌اش را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivqaz.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما