پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 19619
در لیگ دسته اول جوانان کشور

صبا در قم به مصاف پتروشیمی ماهشهر می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال جوانان صبا در لیگ دسته اول جوانان کشور در قم به مصاف پتروشیمی ماهشهر می‌رود.
صبا در قم به مصاف پتروشیمی ماهشهر می‌رود
به گزارش قم نيوز، دور گروهی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان جمعه با برگزاری چند مسابقه در نقاط مختلف کشور به پایان می‌رسد و طی آن تیم فوتبال صبای قم میزبان تیم پتروشیمی ماهشهر است.

تیم جوانان صبا در بازی اخیر خود قرار بود هفته گذشته در اهواز به مصاف تیم ولایت این شهر برود اما با توجه به هزینه‌های سفر این مسابقه از یک سود و بی‌ثمر بودن نتیجه آن مسابقه در صعود صبا، به اهواز نرفت و ۳ بر صفر بازنده شد.

جوانان صبا پیش از مسابقه با ولایت اهواز، در یک بازی سرنوشت ساز در قم ۳ بر ۲ مغلوب نفت امیدیه شدند تا امیدهای این تیم برای صعود از مرحله گروهی از دست برود.

بازیکنان تیم صبای قم در حالی در قم به مصاف حریف ماهشهری می‌روند که این مسابقه در صعود دو تیم بی‌تاثیر است و یک بازی کاملا تشریفاتی محسوب می‌شود.

با توجه به تشریفاتی بودن این مسابقه ممکن است مهدی گائینی سرمربی تیم جوانان صبا در این مسابقه به بازیکنان ذخیره خود که در بازی‌های قبلی فرصت کمتری برای عرض اندام داشته‌اند، میدان دهد.

بازیکنان تیم صبای قم را در این مسابقات ترکیبی از بازیکنان بومی و بازیکنان غیربومی تشکیل می‌دهند که در نخستین حضور خود در لیگ دسته اول جوانان کشور عملکرد مطلوبی داشتند.

تیم صبای قم پس از قهرمانی در لیگ جوانان استان قم، با درخشش در مسابقات فوتبال دسته مناطق جوانان کشور که به صورت حذفی و رفت و برگشت انجام شد به لیگ دسته اول راه یافت.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پتروشیمی ماهشهر از هفته پایانی دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ روز جمعه دوم اسفند ماه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1vdy.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما