يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 19756
در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال

صبای قم برابر مس کرمان صف‌آرایی می‌کند

قم نيوز : قم نيوز: تیم صبای قم در سومین هفته از بازی‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم مس کرمان به میدان خواهد رفت.
صبای قم برابر مس کرمان صف‌آرایی می‌کند
به گزارش قم نيوز، تیم هندبال صبای قم در نخستین دیدار خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور میزبان تیم هندبال نیروی زمینی تهران بود که در پایان برابر این تیم به تساوی و یک امتیاز بسنده کرد.

حالا قرار است دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از پنجشنبه هفته جاری یعنی هشتم اسفند ماه پیگیری شده و این پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال وارد هفته سوم نیم فصل دوم خود ‌شود و تیم هندبال صبای قم باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم هندبال مس کرمان برود.

هندبالیست‌های قمی چیزی بعد از حدود یک دهه در حالی در لیگ برتر به میدان می‌روند که امسال مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۱ تیم برگزار می‌شود و تیم قهرمان به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند.

جدال صبای قم با مس کرمان در سومین هفته نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه در سالن اختصاصی تیم مس برگزار می‌شود و دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول تلاش می‌کنند.

تیم هندبال مس کرمان در هفته قبل رقابت‌ها به مصاف تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار رفت و در نهایت نتیجه را ۲۷ بر ۲۱ واگذار کرد در حالی که صبای قم در خانه میزبان تیم هندبال نیروی زمینی تهران بود و در نهایت به تساوی ۲۲ بر ۲۲ قناعت کرد.

فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های هندبال صبای قم و پارس مس فلاورجان به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارند.

امسال تیم‌های هندبال ثامن‌الحجج مشهد،‌ نیروی زمینی تهران، صبای قم، صنعت مس کرمان،‌ ثامن‌الحجج سبزوار، نفت و گاز گچساران، نیک‌اندیش شهرداری اصفهان، کاسپین قزوین، پارس مس فلاورجان، سنگ آهن بافق یزد و هپکو اراک در لیگ برتر هندبال مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارند و قهرمان به مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا راه خواهد یافت.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم هندبال مس کرمان با ۱۲ امتیاز در مکان چهارم ایستاده است در حالی که تیم هندبال صبای قم با یک بازی کمتر و کسب چهار امتیاز رتبه نهم را در اختیار دارد و دیدار آنها در نیم فصل اول در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با برتری تیم مس کرمان به پایان رسیده است.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdch-qnz.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما