يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 20085
در لیگ فوتبال جوانان کشور

اتحاد قم به مصاف صبای تهران می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال اتحاد قم در لیگ فوتبال جوانان کشور به مصاف صبای تهران می‌رود.
اتحاد قم به مصاف صبای تهران می‌رود
به گزارش قم نيوز، مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور در دسته مناطق امروز در یکی از گروه‌ها در قم آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتبال اتحاد قم به مصاف صبای تهران می‌رود.

در مسابقات دسته مناطق جوانان کشور که با حضور قهرمانان استان‌ها و تیم‌های متقاضی حضور در این رقابت‌ها برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در چند گروه تقسیم شده و رقابت‌های خود را به شکل متمرکز برگزار می‌کنند.

تیم فوتبال اتحاد قم نیز که با ترکیبی از بهترین‌های تیم‌های فوتبال جوانان قم در این رقابت‌ها شرکت کرده میزبانی دور گروهی را بر عهده دارد و از ۴ تیم دیگر از استان‌های کشور میزبانی می‌کند.

اتحاد در این مسابقات با تیم‌های پارسیان البرز ‏، مقاومت نوین رشت، صبای تهران و شهرداری اراک همگروه است و مسابقات خود را به شکل دوره‌ای و تک بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌کند.

مسابقات فوتبال جوانان کشور در دسته مناطق با هدف شناسایی تیم‌های بر‌تر جهت راه یابی به مسابقات دسته اول جوانان کشور برگزار می‌شود و سال گذشته تیم جوانان صبای قم نیز با عبور از سد حریفان خود در همین رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات دسته اول جوانان کشور را به دست آورد.

تیم فوتبال اتحاد قم نیز امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی با صبای تهران مسابقه می‌دهد و امیدوار است گام نخست را محکم برداشته و بتواند یکی از ۲ سهمیه صعود از مرحله گروهی را کسب کند.

این مسابقات همه روزه با برگزاری ۲ مسابقه دنبال شده و روز چهارشنبه هفته جاری با برگزاری مسابقات روز پایانی، خاتمه می‌یابد و تیم‌های نخست و دوم این گروه به مرحله دوم راه می‌یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcen78w.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما