دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 20142

اتحاد قم برابر صبای تهران به برتری رسید

قم نيوز : قم نيوز:تیم فوتبال اتحاد قم در دیدار اول از مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور برابر میهمان خود صبای تهران به برتری دست یافت.
اتحاد قم برابر صبای تهران به برتری رسید
به گزارش قم نيوز، براساس طرح جدید فدراسیون فوتبال در امر برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشورمان، تیم‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در قالب لیگ مناطق با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال حاضر دارای لیگ برتر و دسته اول هستند و هدف از برگزاری لیگ مناطق این است که از این به بعد تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول هر رده سنی از این طریق انتخاب شوند.

از سوی دیگر برگزاری رقابت‌های لیگ مناطق به صورت حذفی نیز موجب حساسیت بیش از پیش این بازی‌ها شده است و رونق خوبی به جدال تیم‌های مدعی صعود داده است به طوری که دیدارها به صورت متمرکز و همچنین در مراحل بعدی به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسد و شانس صعود برای تمام تیم‌های حاضر در این لیگ محفوظ است.

نکته دیگر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ مناطق فوتبال نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور این است که تنها قهرمان استان‌ها شرایط شرکت در این رقابت‌ها را دارند و از استان قم نیز قهرمان هر سه رده سنی لیگ‌های قم به این مسابقات معرفی شده‌اند.

در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم آخرین قهرمان تیم جوانان اتحاد بود که با درخشش بازیکنان خوش آتیه خود ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ استان توانست به رقابت‌های لیگ مناطق نیز راه یابد.

فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم جوانان اتحاد شادقلی قم در تلاش برای ارائه توانایی‌ها، نبوغ و قابلیت‌های فنی و تکنیکی خود براساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون فوتبال، در دور نخست از بازی‌های لیگ مناطق میزبان تیم‌های حاضر در گروه سوم مقدماتی و در نخستین بازی حریف تیم صبای تهران شدند.

اتحاد قم در دیدار اول از بازی‌های قهرمانی لیگ مناطق فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در جدالی حساس میزبان تیم فوتبال جوانان صبای تهران بودند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر دو تیم به برتری یک بر صفر صبای قم انجامید.

تیم اتحاد قم با ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال استان قم با صبای تهران در حالی موفق به کسب سه امتیاز شد که در نیمه نخست توانست با باز کردن دروازه حریف به هدف خود که رسیدن به پیروزی در نخستین مسابقه است، دست یابد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که دیدارهای مرحله نخست به صورت دوره‌ای در گروه‌های هشت‌گانه برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه که بتواند در مجموع به بهترین نتیجه دست یابد جواز حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirzar.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما