سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب : 20184

اتحاد قم در خانه از سد شهرداری اراک گذشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در دیداری حساس از مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از سد میهمان خود شهرداری اراک عبور کرد.
اتحاد قم در خانه از سد شهرداری اراک گذشت
به گزارش قم نیوز، دومین روز از برگزاری مسابقات فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم با پیروزی پر گل جوانان شایسته تیم فوتبال اتحاد قم همراه بود تا این تیم یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را در مرحله گروهی رقابت‌های امسال با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذارد.

این تیم امسال با جذب بازیکنان مستعد و آینده دار فوتبال قم از رده‌های سنی پایه در رقابت‌های فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور حضور یافته است و بعد از کسب آمادگی بسیار خوب در تمرینات و اردوهای آماده سازی پیش از آغاز مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، در جدالی حساس در حضور تماشاگران قمی تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک را با ۳ گل از پیش رو برداشت و صاحب سه امتیاز شد.

در این مسابقه که به میزبانی اتحاد قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، بازیکنان اتحاد قم با اینکه نسبت به میهمان خود کاملا بهتر بازی می‌کردند و چندین موقعیت خوب گلزنی نیز داشتند در همان نیمه نخست توانستند آنها را به گل تبدیل کنند و با پیروزی ۲ بر صفر به رختکن بروند.

شاگردان موسی رفیعی در تیم فوتبال جوانان اتحاد قم بعد از کسب پیروزی در روز نخست رقابت‌ها در مقابل تیم فوتبال صبای تهران، در روز دوم در جدالی بسیار مهم‌تر و حساس‌تر مقابل نماینده استان مرکزی به برتری ۳ بر صفر رسیدند در حالی که گل سوم آنها در نیمه دوم به ثمر رسید.

جوانان اتحاد شادقلی به عنوان نماینده فوتبال استان قم در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور با تیم‌های جوانان پارسیان البرز، شهرداری مرکزی، مقاومت نوین گیلان، صبای تهران همگروه است.

نماینده فوتبال قم همچنین در دیداری حساس باید به مصاف یکی دیگر از تیم‌های پیروز روز نخست بازی‌های گروه ششم یعنی تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک رفت که این مسابقه بازی جذابی بود و به دومین پیروزی نماینده قم انجامید تا این تیم با شش امتیاز صدرنشین شود.

تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک نیز در روز نخست بازی‌ها، موفق به کسب برتری پر گل در دیدار با مقاومت نوین گیلان با زدن ۴ گل شده‌اند و هم اکنون با سه امتیاز کمتر از تیم جوانان اتحاد شادقلی قم در رده دوم جدول رده بندی گروه سوم ایستاده‌اند.

در پایان پنج روز رقابت پنج تیم حاضر در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، دو تیم به مرحله نهایی رقابت‌ها و جمع ۱۶ تیم برتر صعود خواهند کرد تا برای قهرمانی با حریفان رقابت کنند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceez8w.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما