يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 19754

مهاجم صبای قم صدرنشین سال 92 لیگ برتر فوتبال شد

قم نيوز : قم نيوز:‌بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان آقای گلی لیگ برتر در سال 92 را به نام خود به ثبت رساند.
مهاجم صبای قم صدرنشین سال 92 لیگ برتر فوتبال شد
به گزارش قم نيوز، اگر چه تیم فوتبال صبای قم به سیزدهمین باخت لیگ سیزدهم برابر پرسپولیس تهران تن داد، اما تنها گلی که این تیم در جدال با شاگردان علی دایی به ثمر رساند، زننده این گل را به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فرستاد.

تیم فوتبال صبای قم با شکست برابر پرسپولیس تهران یک پله در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نزول کرد، اما بهترین گلزن این تیم یعنی غلامرضا عنایتی با تنها گلی که در این دیدار زد، به صدر جدول گلزنان لیگ سیزدهم رفت.

مسابقه دو تیم در طول ۹۰ دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر، نتیجه برتری ۳ بر ۱ به سود شاگردان علی دایی در پرسپولیس تهران را به دنبال داشت و سرانجام امتیازها نصیب پرسپولیس شد تا این تیم همچنان شانس قهرمانی پیدا کند، اما صبای قم نیز با اینکه یک بار توسط غلامرضا عنایتی دروازه تیم پرسپولیس تهران را باز کرد، با قبول سیزدهمین باخت این فصل از جایگاه دهمی جدول یک پله نزول کرد و به مکان یازدهم رفت.

عنایتی که در این فصل با گل‌های با ارزش خود صبا را از بازی‌های بسیار سختی به امتیاز رسانده است، در دیدار حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر پرسپولیس تهران در نیمه نخست یک ضربه پنالتی را به هدر داد.

این مهاجم برای چهارمین بار در این فصل پنالتی‌های صبای قم را در مقابل حریفان لیگ برتری خراب کرد تا خود را بعد از پایان بازی و در گفت و گو با رسانه‌های مختلف مقصر اصلی شکست صبای قم در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران بداند.

عنایتی که پیش از جدال با پرسپولیس تهران ۱۱ گل برای صبای قم به ثمر رسانده بود، با گلی که در وقت‌های تلف شده این بازی وارد دروازه نیلسون برزیلی کرد، ۱۲ گله شد و بدین ترتیب بالاتر از مهاجمان دو تیم تبریزی لیگ برتر یعنی مهرداد بایرامی از گسترش فولاد و کریم انصاری فرد از تراکتورسازی تبریز عنوان آقای گلی سال ۱۳۹۲ لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را به نام خود کرد.

حالا تنها سه هفته از دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و در این سه هفته صبای قم ابتدا در خانه روز ۷ فروردین‌ماه میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خواهد بود و سپس ۱۶ فروردین در کرمان با تیم فوتبال مس این شهر دیدار می‌کند و سرانجام روز ۲۱ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم فوتبال سایپای البرز رقابت خواهد کرد.
انتهای پیام /126
https://qomnews.ir/vdcfjedy.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما