جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 19684
در لیگ بر‌تر فوتبال ایران رخ داد

شکست صبای قم برابر پرسپولیس تهران در نیمه نخست

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در نیمه نخست دیدار خود برابر پرسپولیس تهران در لیگ بر‌تر فوتبال کشور شکست خورد.
شکست صبای قم برابر پرسپولیس تهران در نیمه نخست
به گزارش قم نیوز، هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز به پایان می‌رسد و تیم‌های پرسپولیس و صبای قم در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفته‌اند.

در این مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در نیمه نخست با گل‌های محمد عباس‌زاده و رضا نورمحمدی صبا را شکست دهد ضمن اینکه تیم فوتبال صبا یک ضربه پنالتی را توسط رضا عنایتی از دست داد.

صبای قم در مسابقه امروز با ترکیب مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی محمدی، محمد امین آرام طبع، فرید بهزادی کریمی، هادی شکوری، مسعود حق جو، غلامحسین بادامکی، رضا عنایتی و مهدی مومنی با مربیگری صمد مرفاوی به میدان آمده است.

در تیم سرخپوش پرسپولیس نیز نیلسون کوریا، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان، محمد عباس‌زاده و حمید علی‌ عسگر با هدایت علی دایی حضور دارند.

در این مسابقه و در دقیقه ۱۲ پرسپولیس که بازی را بهتر آغاز کرده بود به خواسته‌اش رسید و پیام صادقیان از جناح چپ صبا توپ مناسبی را روی دورازه صبا ارسال کرد و محمد عباس‌زاده با زیرکی و فرار از کمند مدافعان حریف موفق شد با یک بغل پای ساده دروازه صبا را باز کند.

در دقیقه ۳۴ و در حالی که صبا چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داده بود پرسپولیس روی اشتباه محرز دروازه‌بان صبا به گل دومش دست پیدا کرد.

خلعتبری از روی نقطه کرنر توپ بلند و مواجی را ارسال کرد و دفع اشتباه گلر صبا موجب شد رضا نورمحمدی مدافه جلو کشیده قرمز‌ها با یک ضربه سر حساب شده گل دوم بازی را به اسم خودش ثبت کند.

نیمه دوم این مسابقه تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchk-nz.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما