شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 19704
در فاصله 3 هفته به پایان لیگ برتر

صبا در خطر سقوط قرار گرفت

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم فوتبال صبای قم با شکست برابر پرسپولیس تهران یک پله در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نزول کرد و در خطر سقوط قرار گرفت.
صبا در خطر سقوط قرار گرفت
به گزارش قم نيوز، روز پایانی از دیدارهای هفته بیست و هفتم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیگیری شد و طی آن صبای قم در دیداری حساس برابر میزبان قدرتمند خود پرسپولیس تهران به شکست تن داد.

این دیدار در حضور تماشاگران فوتبال‌دوست در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام شد و طی آن فوتبالیست‌های صبای قم در حالی که استرس و اضطراب زیادی از موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر و مشکلات مالی این روزهای خود داشتند، با وجود انجام بازی کاملاً حساب شده و نسبتا خوب برابر تیم پرسپولیس تهران مقابل این تیم سیزدهمین باخت این فصل را پذیرفتند.

مسابقه دو تیم در طول ۹۰ دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر و همچنین دو دقیقه وقت اضافی، نتیجه برتری ۳ بر ۱ به سود شاگردان علی دایی در پرسپولیس تهران را به دنبال داشت و سرانجام امتیازها نصیب پرسپولیس شد تا این تیم همچنان شانس قهرمانی پیدا کند اما صبای قم نیز با اینکه یک بار توسط غلامرضا عنایتی دروازه تیم پرسپولیس تهران را باز کرد اما با قبول سیزدهمین باخت این فصل از جایگاه دهمی جدول یک پله نزول کرد و به مکان یازدهم رفت.

از دست رفتن پنالتی توسط بهترین گلزن صبا

صبای قم در این دیدار که آمار خوبی از نظر درصد مالکیت توپ در طول تمام زمان‌های بازی داشت و موقعیت های گلزنی خوبی نیز داشت می توانست به پیروزی برسد اما وقتی عنایتی پنالتی را از دست داد کار صبا خراب شد.

صبا در این بازی و در نیمه اول ۲ بر صفر از میزبان خود عقب افتاد و پرسپولیس تهران را در آستانه کسب سه امتیاز قرار داد در حالی که تنها در وقت های اضافی توسط عنایتی به گل رسید تا عنایتی به صدر جدول گلزنان برود اما صبا در موقعیت خطر سقوط قرار بگیرد.

مرفاوی سرمربی صبای قم در حالی تیمش را در این دیدار به میدان فرستاد که به دلیل سه اخطاره بودن اجازه استفاده از اکبر صادقی بهترین هافبک تیمش را نداشت و در نهایت صبا با این باخت در امتیاز ۲۸ باقی ماند و همچنان در خطر سقوط است.

سقوط مستقیم ۲ تیم و رفتن یک تیم به پلی‌آف لیگ آزادگان

در انتهای جدول رده‌بندی، سقوط تیم‌ فوتبال مس کرمان تقریباً قطعی است و از بین تیم‌های ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان، راه آهن شهرری و صبای قم نیز هنوز خطر سقوط این تیم‌ها را تهدید می‌کند و باید منتظر بازی‌های باقی مانده از لیگ سیزدهم ماند تا تکلیف دو تیم سقوط کننده و تیمی که قرار است به پلی آف بازی با تیم سوم لیگ دسته اول جام آزادگان برود مشخص شود.

تنها سه هفته از دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و در این سه هفته صبای قم ابتدا در خانه روز ۷ فروردین‌ماه میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خواهد بود و سپس ۱۶ فروردین در کرمان با تیم فوتبال مس این شهر دیدار می‌کند و سرانجام روز ۲۱ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم فوتبال سایپای البرز رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay0n6.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما