يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 19776
به دلیل تعطیلی یک ماهه لیگ برتر

تمرینات صبای قم تعطیل شد

قم نيوز : قم نيوز:‌تمرینات تیم فوتبال صبای قم به دلیل تاخیر یک ماه تا برگزاری دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تعطیل شد.
تمرینات صبای قم تعطیل شد
به گزارش قم نيوز، صبای قم بعد از شکست سنگین در بازی خارج از خانه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم پرسپولیس تهران از یک سو به خاطر موقعیت نامطلوبی که در جدول رده بندی دارد و از سوی دیگر به سبب مشکلات مالی این روزها دارای شرایط نامساعدی است.

صبای قم با شکست در هفته بیست و هفتم لیگ برتر یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرده و خطر رفتن به دسته اول همچنان این تیم را تهدید می‌کند، ضمن اینکه گویا هنوز مسئولان باشگاه صبا قصد ندارند تکلیف این تیم برای آینده را صراحتا اعلام کنند.

به هر حال لیگ برتر یک ماه تعطیل شد و حالا صبای قم به استراحت رفته تا در هفته بعدی روز هفتم فروردین ماه در قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان باشد در حالی که تیم‌های فوتبال ذوب آهن و صبای قم باید در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن که هفته گذشته با شکست خارج از خانه ناباورانه برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز فرصت صعود به رده‌های بالاتر لیگ برتر را از دست داد هفتم فروردین به مصاف صبا می‌آید در حالی که صبای قم نیز امیدوار است تا با پیروزی مقابل میهمان اصفهانی خود و توقف دیگر مدعیان مجددا به بالای جدول بازگردد و از سقوط فاصله بگیرد.

اما صبای قم با هدایت عبدالصمد مرفاوی اکنون با ثبت ۱۳ باخت در کارنامه خود از ۲۷ بازی قبلی نزدیک به نیمی از بازی‌های این فصل را باخته و رکورددار باخت‌های لیگ سیزدهم در کنار فجر سپاسی شیراز نیز محسوب می‌شود.

این بازی در حالی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که فکر و ذکر بازیکنان صبای قم این روزها روی مسائل مالی متمرکز شده و آنها ممکن است در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان تصمیم عجیب و غریبی بگیرند و حتی صبا را به حال خود رها کنند.

مصاف با ذوب‌آهن حساس‌ترین بازی صبای قم در مقایسه با بازی‌های قبلی صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر بسیار حساس تر است و صبا در صورتی که در این دیدار لغزش کند ممکن است در آینده بهای سنگینی را برای جبران آن بپردازند.

صبای قم ادامه تمرینات خود را به احتمال فراوان در نیمه دوم اسفند ماه برگزار خواهد کرد و بعد از آن آماده می‌شود تا در سیزدهمین دیدار داخل خانه خود در این فصل لیگ برتر فوتبال به مصاف شاگردان فیروز کریمی در ذوب آهن اصفهان برود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر استقلال صنعتی خوزستان با ۲۹ امتیاز، صبای قم با ۲۸ امتیاز، راه آهن شهرری با ۲۷ امتیاز، فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۵ امتیاز، ذوب آهن اصفهان با ۲۳ امتیاز و مس کرمان با ۱۹ امتیاز دهم تا شانزدهم هستند و از بین آنها دو تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته اول جام آزادگان می‌رود و یک تیم نیز به پلی آف بازی با تیم سوم دسته اول خواهد رفت.

اتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmaev.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما