شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 19705
در پایان لیگ دسته اول جوانان رقم خورد

دعوت 5 بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتبال

قم نيوز : قم نيوز:‌5 بازیکن تیم فوتبال جوانان صبای قم برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان کشور انتخاب شدند.
دعوت 5 بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتبال
به گزارش قم نيوز، اگرچه اتمام دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور با عدم راهیابی تیم فوتبال جوانان صبای قم به مرحله نهایی همراه بود و این تیم در لیگ دسته اول ماندگار شد اما درخشش صبا در لیگ امسال موجب شد تا پنج بازیکن این تیم مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان قرار بگیرند.

بازیکنانی که اکنون مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان قرار گرفته‌اند اوایل امسال در ترکیب تیم فوتبال جوانان صبای قم با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار به لیگ دسته اول راه یافتند.

پنج نفر از بازیکنانی که در ترکیب تیم جوانان صبای قم حضور داشتند یعنی صادق رحیمی، کاظم میرعباسی، علی غلام‌رضایی، حسین نوع‌خواه، محمدامین آشکاران با توجه به درخشش در بازی‌های امسال مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان قرار گرفتند و به تیم ملی دعوت شدند.

این در حالی است که تیم جوانان صبای قم امسال در گروه دوم مقدماتی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با تیم‌های مطرحی همگروه بود و در نهایت با توجه به قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورد.

البته فوتبالیست‌های جوان صبای قم با سرمربیگری مهدی گائینی از مربیان بومی فوتبال قم تا هفته شانزدهم این رقابت‌ها یعنی ۲ هفته به پایان بازی‌های مرحله گروهی یکی از شانس‌های اصلی صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها به شمار می‌رفتند.

اما شکست در بازی حساس هفته شانزدهم در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال نفت امیدیه خوزستان شانس تیم جوانان صبای قم را برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را به طور کامل منتفی کرد.

صبایی‌ها اگر می‌توانستند از تیم نفت امیدیه خوزستان حداقل یک امتیاز در بازی خانگی هفته شانزدهم بگیرند برای صعود شانس داشتند و ۱۰۰ درصد با هر مشکلی که بر سر راه وجود داشت به بازی هفته هفدهم با تیم ولایت اهواز می‌رفتند.

ولی آن‌ها به دلیل اینکه هیچ شانسی برای رفتن به مرحله بعد ندارند از سفر به اهواز و رویارویی با تیم جوانان ولایت این شهر سرباز زدند تا نتیجه این بازی با توجه به غیبت تیم جوانان صبا در زمین مسابقه سه بر صفر به سود تیم ولایت اهواز ثبت شود.

صبای قم در هفته پایانی نیز میزبان تیم فوتبال جوانان پتروشیمی ماهشهر بود و در ورزشگاه خانگی و در حضور تماشاگران خودی با حساب ۳ بر ۲ به تیم میهمان باخت تا بدین ترتیب با کسب ۲۳ امتیاز و رتبه چهارم گروه به کار خود در لیگ امسال پایان بدهد و در لیگ دسته اول ماندگار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbszb8.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما