چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 16705
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایران شایسته جهانی شدن هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول کشورمان را شایسته راهیابی به رقابت‌های قهرمانی جهان دانست.
بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایران شایسته جهانی شدن هستند
به گزارش قم نیوز، علی خوش‌رفتار امروز اظهار داشت: پنج سال بدون دلیل از رقابت‌های سطح اول بسکتبال با ویلچر آسیا و جهان دور بودیم و برای اینکه حقانیت خود را بار دیگر در این رشته ثابت کنیم مطمئناً بر و بچه‌های غیور جانباز و معلول برای فتح جام قهرمانی آسیا و راهیابی به رقابت‌های جهانی راهی جدال با حریفان خود خواهند شد.
 
وی عنوان کرد: به تمام دوستان خوبم در انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و همچنین کادر فنی پرتلاش و بازیکنان توانمند تیم ملی بسکتبال با ویلچر خدا قوت می‌گویم و امیدوارم که رهاورد این تیم از پیکارهای آسیایی قهرمانی و صعود به مسابقات جهانی باشد.
 
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: مایه خرسندی و افتخار تمام اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم است که 2 تن از ملی‌پوشان تیم اعزامی به پیکارهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی، بازیکنان تیم ایثار قم هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: باشگاه ایثار از زمانی که فعالیت خود را در این رشته ورزشی رسماً آغاز کرد با هدف خدمت به جانبازان و معلولین عزیز اهتمام ورزید و خوشحالیم که هم در تیم ملی جوانان و هم در تیم ملی بزرگسالان ملی‌پوشان تیم ایثار حضور موفقی دارند.
 
خوش‌رفتار یادآور شد: با برگزاری آخرین روز از تمرینات ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان، این تیم با آمادگی کامل راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شد و امیدوارم همچون تیم ملی جوانان که 2 عنوان قهرمانی آسیا را در سال‌جاری کسب کرد، تیم بزرگسالان نیز با اقتدار در جایگاه نخست آسیا بایستد.
 
وی با بیان اینکه ملی‌پوشان کشورمان آخرین روز تمرینات خود در اردوی متصل به اعزام را پشت سر گذاشتند و امشب راهی مسابقات آسیایی می‌شوند، اظهار داشت: حسن عبدی و محسن طلوعی 2 ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تیم ملی کشورمان به شمار می‌روند.
 
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان سال 2014 در منطقه آسیا به میزبانی کشور تایلند به انجام می‌رسد، عنوان کرد: تمرینات تیم ملی از بیست و چهارم آبان‌ماه به میزبانی زنجان آغاز شد و تا بیست و هفتم آبان‌ماه ادامه داشت.
 
وی اظهار داشت: با بازگشت تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان از رقابت‌های آسیایی که امیدوارم با قهرمانی این تیم و صعود به مسابقات جهانی همراه باشد، ان‌شاءالله با قدرت در مرحله سوم لیگ برتر فصل جاری بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود خواهیم رفت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciwyaz.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما