شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 40565
منبع : خبرگزاری تسنیم
رئیس هیئت کاراته استان قم:

برترین‌های کاراته استان قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: با توجه به درخشش کاراته کاهای رده‌های سنی مختلف در انتخابی تیم ملی که با کسب موفقیت‌های مختلف ورزشکاران قم در بخش انفرادی و همچنین تیمی همراه بود مراسم تجلیل از این افتخارآفرینان استان برگزار شد.
برترین‌های کاراته استان قم تجلیل شدند
 به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات مختلف فرهنگی ‌با موضوعات مختلف در اولویت‌های کاری هیئت کاراته قم است که اجرای برنامه تجلیل از برترین‌های جامعه کاراته در رویدادهای گوناگون یکی از بارزترین آن‌ها است.

وی بیان کرد: بر همین اساس و با توجه به درخشش کاراته کاهای رده‌های سنی مختلف در انتخابی تیم ملی که با کسب موفقیت‌های مختلف ورزشکاران قم در بخش انفرادی و همچنین تیمی همراه بود مراسم تجلیل از این افتخارآفرینان استان برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان کرد: در این مراسم علاوه بر حسن عابدی مدیرکل، روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان قم به‌عنوان میهمانان ویژه، کادر اجرایی هیئت کاراته به همراه جمع کثیری از علاقه‌مندان به ورزش کاراته نیز حضور داشتند.

برخوردار تأکید کرد: غلامرضا دباغیان و علی خلیلی دو تن مربیان صاحب‌نام کاراته استان قم در این ویژه‌برنامه از سوی هیئت کاراته استان قم به‌واسطه کسب موفقیت‌های اخیر کاراته استان که از سوی تربیت شدهای این دو مربی نامدار به‌دست‌آمده، مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: تجلیل از دباغیان به‌عنوان مربی تیم انقلاب که در مسابقات انتخابی تیم ملی شاگردان وی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند صورت گرفت و خلیلی مربی باشگاه استقلال نیز به دلیل موفقیت دست‌پرورده‌هایش در کسب یک مدال طلا و یک برنز به انجام رسید.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: اصغر رحمتی مربی باشگاه خبیر با یک مدال نقره شاگردانش در رقابت‌های انتخابی رده‌های سنی پایه تیم ملی کاراته در این مراسم موردتقدیر قرار گرفت و ابوالقاسم پایدار به‌عنوان داوری که در این مسابقات به امر خطیر قضاوت پرداخت نیز تجلیل شد.

برخوردار خاطرنشان کرد: علی ابراهیم‌زاده به‌عنوان مربی، ابوالفضل آردین و مجید شاکری به‌عنوان سرپرست مسابقات از دیگر نفراتی بودند که مورد تجلیل واقع شدند و علیرضا نجاتی که عنوان نخست وزن منهای 76 کیلوگرم رده سنی جوانان کشور را از آن خود کرد تجلیل شد.

وی ادامه داد: مرتضی نعمتی دیگر کاراته کای قم در مسابقات انتخابی تیم ملی صاحب‌مقام اول وزن منهای 52 کیلوگرم نوجوانان ایران شد و از

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: علی نجفی در وزن مثبت 84 کیلوگرم رده سنی امید عنوان نائب قهرمانی و صادق سلیمی مقام دوم وزن منهای 76 کیلوگرم جوانان را تصاحب کردند و به خاطر همین موفقیت و به‌پاس تلاش‌های آن‌ها، از این دو قهرمان خوب قم تجلیل صورت گرفت.

برخوردار بیان کرد: مهدی حسین جانی در رده سنی امید، محمدمهدی عزیزاده در جوانان و حمیدرضا بهادری در مسابقات رده سنی نوجوانان صاحب گردن‌آویز برنز شدند و به همین دلیل و برای ارج نهادن به تلاش‌های این ورزشکاران موردتقدیر و تجلیل هیئت کاراته استان قم واقع شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjiiex.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما