دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 4849
مرحله دوم مسابقات انتخابی؛

2 کاراته کای قمی به اردوی انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون کاراته از دو کاراته کای قمی برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته دعوت کرد.
2 کاراته کای قمی به اردوی انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته روز یازدهم اسفند برگزار می‌شود در حالی که این مسابقات قرار بود روز ششم اسفند ماه انجام شود که چند روزی به تعویق افتاد.

این در حالی است که در پایان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان، ۵۷ کاراته کار جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند که برای رسیدن به اردوهای تیم ملی روز یازدهم اسفند ماه نیز در سالن شهید کبکانیان به مصاف هم می‌روند.

در اردوی تیم ملی کاراته برای رقابت‌های مرحله دوم انتخابی در اسفند ماه، دو کاراته کای قمی نیز حضور دارند که یکی از آنها امید رنجبران در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم است و دیگری ناصر نجفی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم خواهد بود.

نکته مهم و قابل توجه این است که برگزیدگان مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان، اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی چین، نفرات اول و دوم انتخابی مرحله نخست به همراه مدال آوران امیدهای جهان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشورمان، دعوت شدگان به این مرحله از پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته، پیش از ورود به اردوی تیم ملی، صبح روز سه شنبه شانزدهم اسفند ماه برای آزمایش آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک خواهند رفت.

همچنین شرایط دعوت کاتاروها به اردوی تیم ملی به زودی اعلام خواهد شد، ضمن اینکه در خصوص زمان برپایی اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز تصمیم گیری‌های لازم از سوی فدراسیون کاراته اتخاذ شده است و ملی پوشان به زودی در جریان این اردو قرار می‌گیرند.

بر این اساس مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه و رقابت‌های آسیایی ازبکستان در روزهای بیست و سوم تا بیست و ششم اسفند ماه برگزار خواهد شد و اردونشینان تمرینات چهار روزه‌ای را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند.

این در حالی است که در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ‌هامون درفشی از کرمانشاه، بهنام دهقان‌زاده از تهران، وحید انشانه‌گر از همدان، سعید رحمتی از زنجان، مهدی کریمی از آذربایجان غربی، مجید طحانی از اصفهان، مهدی طالبیان از اصفهان و مهدی‌هاشمیان از همدان حضور دارند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، بهنام محمدی از البرز، امید رنجبران از قم، سعید احمدی از کرمانشاه، حمید حق وردی از اصفهان، محمدرضا بخشی لو از استان مرکزی، مهرداد پورشیب از ایلام، نیما شافعی از گیلان، حسن روحانی، حسن غفاری و محمد غلامحسینی همگی از زنجان مسابقه می‌دهند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، سعید حسنی پور از گیلان، رضا بهرام‌پور از مازندران، مرتضی شفاهی از آذربایجان غربی، کیوان بابان از کردستان، امیربهادر یاری و حامد مرادی از البرز، ناصر نجفی از قم، فرزاد عباس‌زاده از آذربایجان شرقی و‌ هادی صفی از تهران پیکار می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.t9trak97ypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما