يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 16788
بازیکنان ماهان تندیس در فهرست تیم ملی امید

زاهدی و اولاد قباد به اردوی تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسلم اولاد قباد و مهدی زاهدی از تیم فوتسال ماهان تندیس قم به اردوی تیم ملی امید فوتسال دعوت شدند.
زاهدی و اولاد قباد به اردوی تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، فهرست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی امید فوتسال ایران اعلام شد که در این میان، تیم فوتسال ماهان تندیس قم دو نماینده در اردوی تیم ملی دارد.
 
درحالی‌که خسوس کاندلاس رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال برزگسالان نظارت ویژه‌ای بر بازیکنان جوان لیگ دارد، فهرستی متشکل از 23 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی امید اعلام شده است تا این تیم علاوه بر شرکت در مسابقات فوتسال رده سنی خود، پشتیبان مناسبی برای جایگزینی در تیم ملی بزرگسالان باشد.
 
تیم فوتسال ماهان تندیس در این فهرست دو نماینده دارد که یکی از آن ها قمی و دیگری اهل لرستان است اما هر دو با پیراهن نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به میدان می روند.
 
مسلم اولاد قباد ، بازیکن اهل لرستان تیم ماهان تندیس است که از بازیکنان بااستعداد و آینده دار فوتسال ایران محسوب می‌شود و به دلیل درخشش در تیم ملی دانش‌آموزی این بار به اردوی تیم ملی امید دعوت‌شده است.
 
مهدی زاهدی دیگر بازیکن تیم ماهان تندیس و از نفرات بومی این تیم به شمار می رود که در لیگ برتر فوتسال نیز به تناوب به میدان فراخوانده شده و عملکرد مطلوبی نیز داشته است.
 
امید فیروز فخری، محمد نویدبخش، امیر احمد پور، سید عماد آرمین، میثم پرستش، مسلم رستمی‌ها، مرتضی عزتی، سید ابوالفضل حسینی، امیرحسین رسولی، علی میکاییلی، علی عابدین، محمدرضا کرد مشهدی، حامد احمدزاده، مرتضی ابراهیمی، سعید احمد عباسی، وحید شفیعی،  سید مصطفی فخری، میثم خیام، سعید افشاری، پویا صمدی و محسن راجعی دیگر بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی امید هستند که در این بین، مسلم رستمی ها بازیکن تیم فوتسال شهرداری تبریز نامدارترین چهره در بین این بازیکنان است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjoaev.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما