سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 16673
در صورت ادامه وضع فعلی

فوتبال نیمه جان قم در سال‌های آینده تعطیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه ایران جوان قم گفت: فوتبال پایه در قم، همانند طفل سر راهی است و برای از سر باز کردن مسئولیت، مسابقات آن برگزار می‌شود.
فوتبال نیمه جان قم در سال‌های آینده تعطیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید محمد بدری، وضعیت فعلی فوتبال قم را مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: شرایط فوتبال در حال حاضر به هیچ‌وجه مطلوب نیست و به سمتی پیش می‌رویم که انگیزه‌ها در بین اهالی فوتبال به تدریج از بین می‌رود.
 
وی برگزاری مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان قم را مورد انتقاد قرار داد و گفت: در مسابقات جوانان امسال، داوری‌ها، نظارت بر مسابقات و برنامه‌ریزی بازی‌ها بسیار ضعیف بود برای مثال یکی دو تیم همیشه بازی اول را در ساعت گرم برگزار می‌کردند و برخی تیم‌ها همیشه در ساعت مناسب مسابقه می‌دادند.
 
بدری با انتقاد از بی‌مسئولیتی تیم‌های حاضر در لیگ جوانان استان بیان کرد: وقتی مسابقات جوانان در یک دسته برگزار می‌شود و خیال همه تیم‌ها از سقوط نکردن به دسته پایین تر راحت است نتیجه این می‌شود که تیم‌هایی که در کورس قهرمانی قرار ندارند برای رفع تکلیف در مسابقه شرکت می‌کنند یا اصلاً حاضر نمی‌شوند که نمونه‌اش را در هفته‌های آخر فصل دیدیم.
 
وی افزود: چه توقعی از  یک بازیکن جوان که تیمش در رده هشتم جدول است و باید ساعت یک ظهر از مدرسه یا دانشگاهش بزند تا در مسابقه‌ای که برد و باخت برای تیمش فرقی ندارد شرکت کند داریم و با این اوصاف واضح است که در هفته‌های آخر این اتفاقات می‌افتد.
 
این فعال فوتبال قم ابراز کرد: به اعتقاد من باید حضور در لیگ‌های پایه برای تمام تیم‌های بزرگسالان اجباری شود تا با افزایش تعداد تیم‌های پایه، بتوان دسته‌های اول و دوم لیگ‌های پایه را مثل سال‌های گذشته راه‌اندازی کرد.
 
بدری در باره شائبه تخلف در لیگ جوانان استان قم تصریح کرد: متأسفم که در فوتبال قم که قهرمانی و مقام در آن ارزشی ندارد چنین مسائلی مطرح شده شاید برخی افراد کار زشتی بکنند اما به نظر من باشگاه‌ها باید خویشتن‌دار باشند تا پاکی و رفاقت‌ها از بین نرود.
 
مدیر باشگاه ایران جوان درباره بی‌انگیزه شدن بازیکنان جوان به شدت هشدار داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که نگاه به فوتبال پایه مثل یک طفل سر راهی است رشدی در فوتبال نداریم و اصلاً بعید نیست که در سال‌های آینده همین فوتبال نیمه‌جان را هم از دست بدهیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcc1eqs.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

قمي
عيبي نداره در عوض پر چم صبا برا فراشته! باشد....