دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 16632

قهرمان لیگ فوتبال جوانان قم مشخص می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان قم امروز مشخص می‌شود.
قهرمان لیگ فوتبال جوانان قم مشخص می‌شود
به گزارش قم نیوز، از آخرین هفته مسابقات فوتبال لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم امروز دو مسابقه در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و طی آن دو مدعی دیگر قهرمانی به میدان می روند تا تکلیف قهرمان روشن شود.
 
امروز از ساعت 13 در ورزشگاه تختی تیم های سفیر گفتمان و همای نوین به مصاف هم می روند و این در حالی است که تیم سفیر گفتمان 18 امتیازی است و با تفاضل گل 17+ در مکان سوم جدول قرار دارد.
 
سفیر گفتمان در صورتی می‌تواند به مقام قهرمانی برسد که امروز تیم همای نوین را با اختلاف بالاتر از 18 گل شکست دهد و بتواند تفاضل گل خود را به تیم عقاب پردیسان برساند.
 
تیم همای نوین گرچه در مسابقات امسال، عملکرد ضعیفی داشته و در رده ماقبل آخر جدول رده‌بندی قرارگرفته اما سنگین‌ترین شکست این تیم در هفته دوم رقابت ها با نتیجه 8 بر یک برابر عقاب پردیسان رخ داده است و بدین ترتیب سفیر گفتمان برای زدن گل های مورد نظر خود به همای نوین کار بسیار دشواری پیش رو دارد.
 
از ساعت 15 نیز تیم اتحاد دیگر مدعی قهرمانی به مصاف تیم افشین می رود و این در حالی است که اتحاد هفته گذشته با زدن 22 گل به تیم فوتبال انصار خبرساز شد.
 
اتحاد با 18 امتیاز و تفاضل گل 25+ تیم دوم جدول رده‌بندی است و در صورتی می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند که در مسابقه امروز با افشین با اختلاف بالاتر از 10 گل به پیروزی برسد البته پیروزی 10 بر صفر هم به این تیم کمکی نمی‌کند زیرا آمار گل های زده عقاب پردیسان بیشتر از اتحاد است.
 
افشین تیم آخر جدول رده‌بندی است که در مسابقات قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته است در شرایطی که این تیم در هفته اول با هشت گل به ایران جوان باخت و پس از این شکست سنگین و تجدید قوای تیمی نتایج بهتری گرفت البته آن ها در مسابقه با عقاب 7-2 و در بازی با ارم ساز 6-2 شکست خوردند.
 
در حال حاضر، عقاب پردیسان از سایر تیم ها به قهرمانی نزدیک تر است مگر این که امروز اتفاق عجیبی در ورزشگاه تختی قم رخ دهد و مسیر قهرمانی از شهرک پردیسان به سمت نقطه دیگری از قم تغییر جهت دهد.
 
قهرمان مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان قم، نمایندگی استان را در لیگ فوتبال جوانان کشور در دسته مناطق بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchi-nz.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما