سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 16849
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال باشگاهی قم

انصار برابر ایران جوان در زمین حاضر نشد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان انصار در آخرین مسابقه خود در لیگ فوتبال جوانان استان قم برابر ایران جوان در زمین حاضر نشد.
انصار برابر ایران جوان در زمین حاضر نشد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان قم طی هفته‌های اخیر به علت بروز اتفاقات عجیب و نتایج شبهه آمیز ، خبرساز شده و بی‌نظمی در آن بیداد می‌کند تیم فوتبال انصار نیز با عدم حضور در مسابقه با ایران جوان بر این بی‌نظمی دامن زد.
 
تیم انصار همان تیمی است که چندی قبل در مسابقه با اتحاد به شکل شگفت‌آوری 22 گل دریافت کرد و با دریافت این تعداد گل عجیب در سطح استان قم و حتی کشور خبرساز شد تا وضعیت نابهنجار باشگاه‌های فوتبال در قم خبرساز شود.
 
در هفته پایانی لیگ فوتبال جوانان استان و در مسابقاتی که تعیین‌کننده تیم قهرمان بود، تیم های انصار و همای نوین در زمین حاضر نشدند و تیم فوتبال افشین نیز در مسابقه خود در دقایق پایانی نیمه نخست تیمش را از زمین بیرون کشید تا بی‌قانونی در فوتبال قم به نقطه اوج برسد.
 
باشگاه ایران جوان نیز به عدم حضور تیم انصار در زمین مسابقه به شدت معترض و خواهان رسیدگی به هرج و مرج در فوتبال پایه استان شده است.
 
امسال در لیگ فوتبال جوانان استان قم 10 تیم حضور داشتند که به صورت دوره‌ای باهم رقابت کردند اما در روزهای پایانی مسابقات، اتفاقاتی به وقوع پیوست که حتی باعث نامشخص ماندن چهره تیم قهرمان شد.
 
تیم فوتبال عقاب پردیسان مدعی اول و تیم سفیر گفتمان دومین مدعی قهرمانی در این مسابقات بودند اما با اتفاق عجیب روزهای آخر شامل دریافت 22 گل از سوی تیم انصار در بازی با اتحاد و حاضر نشدن هما در مسابقه با سفیر گفتمان معادلات قهرمانی پیچیده و به وضعیت مبهمی دچار شد.
 
کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان قم هنوز در خصوص حوادث اخیر اقدامی درباره صدور رأی انجام نداده است اما گفته می‌شود احتمال حذف تیم های فوتبال انصار و هما از جدول مسابقات وجود دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchw6nz.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما