چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 16878
هفته دوم لیگ فوتسال جوانان قم/

المپیاد و پارسا مهم‌ترین بازی هفته را در قم برگزار می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال المپیاد و پارسا مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های قم را برگزار می‌کنند.
المپیاد و پارسا مهم‌ترین بازی هفته را در قم برگزار می‌کنند
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم از روز شنبه نهم آذرماه وارد هفته دوم خود می‌شود که طی آن شش مسابقه در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌شود.
 
مهم‌ترین مسابقه هفته دوم را تیم‌های فوتسال المپیاد و پارسا در حالی برگزار می‌کنند که تیم المپیاد در هفته نخست برابر شهید رییس کرمی به پیروزی رسید و پارسا نیز با شش گل هلال مهر را در هم کوبید.
 
این مسابقه تقابل افکار مهدی کاکایی در تیم المپیاد و سعید برقعی در تیم پارسا ست و از ساعت 20 روز شنبه برگزار می‌شود.
 
در سایر بازی ها و از ساعت 15 تیم‌های فوتسال جوانان ارم کیش و پویا باهم مسابقه می‌دهند و این در شرایطی است که هر دو تیم در هفته نخست با شکست ، مسابقات خود را به پایان برده‌اند.
 
از ساعت 16 نیز تیم فوتسال تائو که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است به دیدار تیم فوتسال هلال مهر می رود و به نظر می‌رسد برای کسب سه امتیاز این بازی کار چندان دشواری پیش رو نداشته باشد.
 
از ساعت نیز تیم فوتسال شهید رئیس کرمی با هدایت رضا حبیبی با تیم شهرداری دستجرد مسابقه می‌دهد درحالی‌که شهدای دستجرد در مسابقه نخست خود برابر میعاد در زمین حاضر نشد و رییس کرمی هم به المپیاد باخته بود.
 
از ساعت 18 دو تیم آرش و علم و دانش به مصاف هم می‌روند که شاید این مسابقه هم از نظر حساسیت و جذابیت دست‌کمی از بازی ساعت 20 نداشته باشد زیرا هر دو تیم از تیم‌های خوب این فصل محسوب می‌شود و مسابقه این دو تیم می‌تواند برای بینندگان جالب توجه باشد.
 
از ساعت 19 تیم‌های انصار و امید ماهان تندیس باهم مسابقه می‌دهند و در این میان ، ماهان تندیس که فصل  را باقدرت آغاز کرده در پی کسب دومین پیروزی پیاپی است اما انصار که هفته گذشته استراحت کرد‌، نمی‌خواهد بازنده این میدان لقب بگیرد.
 
تیم فوتسال میعاد نیز در هفته دوم با قرعه استراحت مواجه شده است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjooev.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما