چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 16880
سرمربی تیم فوتبال سفیر گفتمان قم:

هدفمان سفیر قم قهرمانی است / به اندازه کافی تمرین نکرده‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال سفیر گفتمان قم گفت: علیرغم تساوی در مسابقه با آبادگران، هدفمان کسب قهرمانی است.
هدفمان سفیر قم قهرمانی است / به اندازه کافی تمرین نکرده‌ایم
به گزارش قم نیوز، سعید توسلی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر آبادگران در دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم اظهار کرد: بازی با آبادگران بازی خوبی بود و جذابیت‌های زیادی داشت و با توجه به مهره‌های خوبی که در ترکیب حریف بودند، تساوی نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.
 
وی گفت: با تیمی بازی کردیم که تمرینات مداوم دارد و از چهره‌های نامداری مثل علی استواری ، مسعود خسروی و علی بختیاری که در لیگ باشگاهی کشور بازی کرده‌اند ، استفاده می‌کند اما در مقابل تیم ما کم تمرین کرده است و در هفته بین یک تا دو جلسه تمرین می‌کند.
 
سرمربی سفیر گفتمان تصریح کرد: حدود 20 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و تحت فشار قرار گرفتیم اما می‌توانستیم در ضد حملات حتی دروازه حریف را باز کنیم و برنده از زمین خارج شویم اما در ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم.
 
توسلی خاطرنشان کرد : میانگین سنی تیم ما بالاست و این ، کار ما را سخت می‌کند برای مثال هافبک دفاعی ما محمد حسینی با 43 سال سن در ترکیب تیم ما حضور داشت اما تلاش می‌کنیم با استفاده از بازیکنان تیم های پایه سفیر گفتمان این میانگین سنی را کاهش دهیم و نشاط بیشتری به تیم تزریق کنیم.
 
وی با اشاره به این که هدف این تیم تنها قهرمانی است ابراز کرد : تیم خوبی داریم و بازیکنان ما دست‌کمی از بازیکنان سایر تیم ها ندارند ضمن این که تجربه سال گذشته به ما کمک می‌کند که برای کسب قهرمانی بجنگیم.
 
پیشکسوت فوتبال قم درباره دواری این بازی گفت: داوری مسابقه خوب بود و اشتباه تأثیرگذاری انجام نداد اما نیمکت تیم آبادگران به داور مسابقه بیش از حد اعتراض کردند و همین موجب شد کار برای داور کمی سخت شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdccx4qs.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما