يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 17233
یک اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال استان قم

پیمان با ۶ بازیکن در زمین حاضر شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال پیمان در اتفاقی عجیب در لیگ برتر فوتبال استان قم با ۶ بازیکن در زمین حاضر شد.
پیمان با ۶ بازیکن در زمین حاضر شد
به گزارش قم نیوز، قرار بود در آخرین مسابقه هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم تیم‌های پیمان و سفر گفتمان در ورزشگاه تختی به مصاف هم بروند که این مسابقه برگزار نشد.
 
علت برگزار نشدن این مسابقه این بود که تیم فوتبال پیمان در اتفاقی عجیب با 6 بازیکن در محل برگزاری مسابقه حاضر شد تا مطابق قانون این بازی برگزار نشود و تیم سفیر گفتمان بدون برگزاری مسابقه ، با نتیجه سه بر صفر برنده این مسابقه شود و سه امتیاز بی‌دردسر را به دست آورد.
 
این در حالی است که پیمان در هفته نخست بازی ها با چهار گل مغلوب هما شد و پیش‌بینی می‌شد برای جبران مافات باانگیزه و حداکثر توان به دیدار سفیر گفتمان برود اما به دلایل نامشخصی تنها 6 بازیکن این تیم به ورزشگاه تختی آمدند تا بازی برگزار نشود.
 
این اتفاق در حالی برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر بزرگسالان استان رخ می‌دهد که امسال در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان نیز ، در چند مسابقه تیم ها در زمین حاضر نشدند.
 
در لیگ فوتبال جوانان استان قم و در شرایطی که حضور تیم ها در زمین برای مشخص کردن تیم قهرمان تعیین کننده بود، اما تیم فوتبال هما در دو مسابقه و تیم فوتبال انصار در یک مسابقه در میدان حاضر نشدند.
 
در لیگ فوتبال نوجوانان استان قم نیز تیم‌های پرسپولیس و خورشید نیز در یکی از مسابقات خود در زمین مسابقه حضور نیافتند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfm0dy.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما