شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب : 17459
در لیگ برتر فوتبال قم/

آبادگران با ۷ گل پیمان را در هم کوبید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال آبادگران در دیدار پایانی هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان قم با ۷ گل پیمان را در هم کوبید.
آبادگران با ۷ گل پیمان را در هم کوبید
به گزارش قم نیوز، در آخرین دیدار از هفته سوم دور رفت رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال استان قم ، تیم فوتبال آبادگران در ورزشگاه تختی قم با ارائه یک بازی برتر ، هفت بار دروازه پیمان را گشود تا صدرنشین لیگ برتر استان قم شود.
 
آبادگران در این مسابقه با ترکیب  سعید محمدی زاده، احمد میر اسماعیلی (55 – محمد عباسی)، محمد گائینی، حسین سیدی (72 – سعید نادعلی)، مهدی آقایی، علی بختیاری (60 – مهدی عمویی)، مسعود خسروی، حامد امانی، ابوالفضل چهره قانی، امید لطفی و حمید رضایی و مربیگری علی شریفی به میدان آمد.
 
ترکیب تیم پیمان را  محسن محمدی کبیری ، قاسم ایل سعادتمند، محمد بیگدلی ، محمدرضا حق محمدی، علیرضا سلگی، مرادحسین کمالی فر (57 – سعید ورمزیار)، حمید بابایی ، میثم محمدی، مهدی قاسمی (74 – رسول شریف‌زاده)، علیرضا اسکندری و علی کریمی با هدایت رحیم پاپیروند تشکیل دادند.
 
مسلم ریحانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به احمد میر اسماعیلی از آبادگران و  محمدرضا حق محمدی و علیرضا سلگی از پیمان کارت زرد نشان داد.
 
موسی مه آبادی و محمد بختیاری کمک‌داوران این مسابقه بودند و داور چهارم بازی نیز سید مهدی حسینی بود.
 
در همان دقیقه اول مسابقه و درحالی‌که هنوز دو تیم خوب گرم نشده بودند که ضربه قوس‌دار و تماشایی مهدی آقایی در محوطه جریمه پیمان را غافلگیر کرد تا نتیجه یک بر صفر شود.
 
در دقیقه 35 حرکت زیبای مهدی آقایی از پشت محوطه جریمه با دریبل دو بازیکن پیمان همراه شد و شوت مهار نشدنی آقایی علیرغم اثری که محسن محمدی دروازه بان پیمان روی توپ گذاشت به تور دروازه بوسه زد.
 
یک دقیقه بعد در شرایطی که  پیمان هنوز در شوک گل دوم بود، آبادگران روی یک ضد حمله سریع  با شوت محکم حسین سیدی به گل سوم رسید و نیمه نخست با این سه گل به سود تیم آبی‌پوش آبادگران به پایان رسید.
 
آبادگران برای به ثمر رساندن گل چهارم خود تا دقیقه 66 صبر کرد و در این دقیقه، حامد امانی از راست خط دفاع پیمان را دور زد و با پاسی دقیق در دهانه دروازه توپ را به مسعود خسروی رساند و خسروی هم گل چهارم آبادگران را وارد دروازه پیمان کرد.
 
در دقیقه 70  باز هم حامد امانی در متن حرکت قرار گرفت و حرکت عرضی وی از سمت راست و ضربه زمینی او اختلاف را به پنج گل رساند.
 
در فاصله چهار دقیقه به پایان بازی ، پیمان شش‌تایی شد و  شوت سنگین و استثنایی سعید نادعلی در نقش یک تعویض طلایی در میان بهت محسن محمدی به گل ششم آبادگران تبدیل شد و در دقیقه 89 نیز روی ارسالی بلند از سمت راست روی تیر دوم ، مهدی آقایی با ضربه سر هت تریک کرد تا آبادگران بازی را با یک برتری خیره‌کننده و یک طرفه به پایان ببرد.
 
آبادگران در روزی که کاملاً برتر از حریف بود هفت بار گلزنی کرد و اگر دقت می‌کرد می‌توانست حریف را دو رقمی کند.
 
این تیم  با نمایش هجومی برابر پیمان نشان داد مدعی قهرمانی است البته آن‌ها یک بازی حساس را هفته آینده برابر اتحاد برگزار می‌کنند آن هم درحالی‌که احمد میر اسماعیلی مدافع خود را به دلیل سه اخطاره شدن از دست داده‌اند.
 
در مقابل پیمان نشان داد که گزینه اول سقوط است زیرا  آن‌ها از نظر تاکتیکی حرفی برای گفتن نداشتند و خبری هم از خلاقیت‌های فردی نجات‌بخش نبود.
 
پیمان هفته آینده در مصاف ته جدولی‌ها به دیدار عقاب می رود و آبادگران تیم اتحاد را در پیش رو دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcf1jdy.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما