يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 17232
در آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال قم

هما برای تداوم صدرنشینی به مصاف استقلال می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال هما در آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان قم برای تداوم صدرنشینی به مصاف استقلال می رود.
هما برای تداوم صدرنشینی به مصاف استقلال می‌رود
به گزارش قم نیوز، در آغاز سومین هفته از دور رفت مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های قم روز یکشنبه از ساعت 14:30 در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، دو تیم استقلال و هما باهم مسابقه می‌دهند.
 
هما در دو بازی قبلی خود پیروز شده با زدن چهار گل به هر یک از تیم های پیمان و عقاب پردیسان توانایی خود را نشان داده و برای حفظ صدرنشینی خود به پیروزی در این بازی نیاز دارد.
 
شاگردان محرم گائینی در مسابقه اول خود چهار بر صفر پیمان را بردند و سپس چهار بر یک عقاب پردیسان را شکست دادند تا نشان دهند امسال نیز یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند.
 
استقلال در هر دو بازی قبلی شکست خورده و در بازی برابر هما سه بازیکن کلیدی خود به نام‌های حسین مراد بیاتی، فرهاد بیات عباسی و ستار علی مرادی را در اختیار ندارد.
 
بازی قبلی تیم استقلال برابر اتحاد برگزار شد که در این بازی استقلال سه بر یک مغلوب حریف خود شد ضمن این که آن‌ها در بازی اول هم علیرغم برتری نسبی بر انصار، یک بر صفر مغلوب انصار شدند تا وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی نداشته باشند.
 
هدایت تیم فوتبال استقلال بر عهده سعید اکبری مربی جوان فوتبال قم است اما شاگردان اکبری برای امتیاز گرفتن از هما کار سختی پیش رو دارند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdceww8z.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما