پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 17670
در لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور

تیم فوتبال صبا میهمان مقاومت تهران است

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور میهمان مقاومت تهران است.
تیم فوتبال صبا میهمان مقاومت تهران است
به گزارش قم نیوز، در ادامه دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای قم در مسابقه‌ای حساس و در عین حال سخت به مصاف تیم صدرنشین گروه خود می‌رود.
 
نوجوانان صبا که قعرنشین گروه هشت تیمی خود در لیگ بر‌تر نوجوانان هستند، این روز‌ها در تلاشند تا از انتهای جدول جدا شده و خود را در لیگ بر‌تر ماندنی کنند که بدین منظور باید در بازی‌های باقی مانده با هوشیاری و شجاعت بیشتری به میدان بروند.
 
شاگردان عباس رحمانی پس از پایان یک نیم فصل ضعیف، در نیم فصل دوم و دو بازی ابتدایی آن اگرچه به نتیجه‌ای بهتر از دو تساوی خانگی دست پیدا نکرده‌اند اکا حداقل بازی به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل نخست انجام داده‌اند و همین امر می‌تواند امیدواری برای بقای تیم نوجوانان صبا در لیگ بر‌تر را افزایش دهد.
 
بازی فردای صبا برابر مقاومت به نوعی شبیه به یک ماموریت غیرممکن است زیرا مقاومت قدرتمند‌ترین تیم حاضر در گروه است که با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته وسایر تیم‌های گروه برای کسب عنوان دوم گروه پس از مقاومت در تلاشند و این در شرایطی است که مسابقه رفت دو تیم صبای قم و مقاومت در ورزشگاه تختی قم با نتیجه جالب هفت بر صفر به سود مقاومت به پایان رسید.
 
در حالی که تنها یک تیم از انتهای جدول گروه‌های سه گانه لیگ بر‌تر نوجوانان کشور به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند، نزدیک‌ترین تیم به صبا، تیم مدرسه عالی حرفه‌ای بابک مشهد است که دو امتیاز بیشتر از صبا دارد و به نظر می‌رسد تیم سقوط کننده از بین یکی از این دو تیم مشخص می‌شود.
 
تیم صبای قم در دیدار برابر مقاومت مصدوم و محروم ندارد و نقش بازیکنانی چون امیرحسین رنگرز جدی، محمد هادی عباسی، علی کرکی و مصطفی خوشدل در این مسابقه برای صبا، نقشی کلیدی است و بازیکنان صبا برای نتیجه گیری و کسب امتیاز از این مسابقه باید در خط دفاع با دقت و تمرکز عمل کنند.
 
مسابقه تیم‌های مقاومت تهران و صبای قم از ساعت 14 روز جمعه 29 آذر در تهران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcawin6.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما