يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 17265
در هفته نهم لیگ برتر نوجوانان

صبا در خانه به مصاف سایپا می‌رود / شاگردان رحمانی همچنان در قعر جدول

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دومین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از تیم سایپا مشهد پذیرایی می‌کند.
صبا در خانه به مصاف سایپا می‌رود / شاگردان رحمانی همچنان در قعر جدول
به گزارش قم نیوز، فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم همچنان با حال و احوالی ناخوش به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور ادامه می‌دهند به دلیل اینکه این تیم در هشت مسابقه قبل خود عملکرد خوبی نداشته و پنج بار باخته است.
 
صبای قم در گروهی قرار گرفته که در آن هشت تیم حضور دارند و بازی‌های خود را در تلاش برای راهیابی به مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به شکل رفت و برگشت انجام می‌دهند تا صعود کننده‌ها مشخص شوند.
 
تیم نوجوانان صبای قم که امسال برای پنجمین سال متوالی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد، در نیم فصل نخست بازی‌ها بیشترین مسابقات خود را در خانه حریفان برگزار کرده و امیدوار بود که در دور برگشت در خانه نتایج خوبی کسب کند اما در نخستین گام از دور برگشت برابر تیم نوجوانان شموشک گلستان نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد.
 
نخستین بازی دور برگشت برای تیم فوتبال نوجوانان صبای قم مصاف این تیم با شموشک گلستان در لیگ برتر نوجوانان کشور بود که طی آن شاگردان عباس رحمانی در خانه برابر میهمان خود با تساوی بدون گل متوقف شدند تا دومین تساوی این فصل را کسب کنند.
 
این تیم از هفت بازی در نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود در پنج بازی شکست خورده و یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود که با تساوی در بازی هفته اول دور برگشت لیگ برتر برابر تیم شموشک گلستان از 8 مسابقه پنج امتیازی شد.
 
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در این گروه با تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد، سایپا مشهد، متین بابل، پدیده ساری، دانش فریدون‌کنار، مقاومت تهران و شموشک گلستان هم‌گروه است و در بازی آتی خود باید باز هم در خانه به میدان برود اما آنها باید تلاش کنند که دیگر به راحتی در خانه امتیاز از دست ندهند.
 
حریف شاگردان عباس رحمانی در صبای قم در دومین هفته از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم نوجوانان سایپا مشهد است که بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان دیدار دو تیم از ساعت 14 روز 30 آذر ماه در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.
 
صبای قم در دیدار رفت دو تیم که در ورزشگاه تختی شهر مقدس مشهد برگزار شد تیم سایپا مشهد را با یک گل شکست داده و در واقع تنها پیروزی این فصل را در کارنامه دارد، حالا آنها امیدوارند که در دیدار برگشت نیز پیروزی خود را تکرار کرده و از بحران و قعر جدول رده بندی گروه نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور خارج شوند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcamun6.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما