پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 15121
با رقابت 24 تیم:

مسابقات فوتسال جام رمضان بسیج اصناف قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری رقابت تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فوتسال جام رمضان بسیج اصناف قم خبر داد.
مسابقات فوتسال جام رمضان بسیج اصناف قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری ‌اتابک اظهار کرد: همه ساله با فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان شاهد برگزاری رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در سطح استان قم هستیم که یکی از پرطرفدارترین آنها رشته فوتسال است.
 
وی ادامه داد: به واسطه اینکه ورزش همواره در ارتقای سلامتی انسان نقش بسزایی دارد و همچنین علاقمندی فراوان به پرداختن به ورزش به خصوص در عرصه قهرمانی وجود دارد، رقابت‌های فوتسال جام رمضان نیز امسال با عنوان جام رمضان بسیج اصناف قم برگزار می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: سازمان بسیج اصناف سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم امسال برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان انجام داده است و این رقابت‌ها از امشب آغاز می‌شود.
 
وی یادآور شد: با توجه به اطلاعیه‌ای که از چند هفته قبل برای ثبت نام از تیم‌های مایل به شرکت در این دوره از مسابقات صادر شده بود، استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان به حضور در این رقابت‌ها انجام شده و این مسابقات امسال با شور و هیجان خاصی برگزار می‌شود.
 
جعفری‌اتابک اضافه کرد: به هر حال فوتسال رشته‌ای پرطرفدار در بین مردم قم است و اقشار مختلف به این ورزش می‌پردازند؛ به همین خاطر 24 تیم برای حضور در مسابقات فوتسال جام رمضان بسیج اصناف قم ثبت نام کرده‌اند و از امشب رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند.
 
وی با اشاره به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها، بیان داشت: این مسابقات با حضور 24 تیم در مرحله مقدماتی در قالب گروه‌های مختلف به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد تا تیم‌های صعودکننده به مراحل بالاتر شناسایی شوند.
 
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم در پایان با بیان اینکه بسیج در رشته‌های متعددی همچون فوتسال، والیبال، کشتی، کاراته، تکواندو، تیراندازی، جودو و ... در ورزش قهرمانی فعال است، خاطرنشان کرد: بازی‌های جام رمضان قهرمانی بسیج اصناف قم هر شب از ساعت 22 تا 24 به میزبانی بسیج ناحیه امام حسن (ع) قم به انجام می‌رسد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjvvev.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما