شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : 100879
مدیر کل راه آهن قم خبر داد؛

رشد ۱۴۱ درصدی جابجایی مسافر در مجموع ۷ ماهه سال جاری در استان قم

قم نيوز : مدیر کل راه آهن قم از جابجایی مسافر در مجموع ۷ ماهه سال جاری از طریق ناوگان ریلی استان قم با رشد ۱۴۱ درصدی خبر داد.
رشد ۱۴۱ درصدی جابجایی مسافر در مجموع ۷ ماهه سال جاری در استان قم
رشد ۱۴۱ درصدی جابجایی مسافر در مجموع ۷ ماهه سال جاری در استان قم
به گزارش قم نیوز غلامحسین دباغ بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ۱۴۱ درصدی جابجایی مسافر در مجموع هفت ماهه سال ۱۴۰۰ از طریق ناوگان ریلی استان قم گفت: راه آهن قم با جابجایی ۹۲۶ هزار و ۸۳۸ نفر در هفت ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد رشد کرده است.

مدیرکل راه آهن قم با بیان اینکه آمار خروجی مسافر در ۷ ماهه اول سال جاری نیز ۴۷۲ هزار و ۲۹۵ نفر بوده است، افزود: آمار ورودی مسافر در مجموع هفت ماهه سال ۱۴۰۰ نیز ۴۵۴ هزار و ۵۴۳ مسافر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ در همین مدت ورودی و خروجی مسافر مجموعاً ۳۸۴ هزار و ۴۰ نفر بوده است، ادامه داد: در بحث قطارهای حومه‌ای با وجود محدودیت‌های کرونایی و اعزام قطارها با ۵۰ درصد ظرفیت، شاهد رشد و استقبال خوب مردم شریف قم بودیم.

دباغ با بیان اینکه آمار خروجی مسافرین قطارهای حومه‌ای در هفت ماهه نخست سال جاری ۴۰۱ هزار و ۹۸۵ مسافر بوده است، گفت: در این مورد نیز رشد ۱۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmxqso2bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما