قم نيوز : آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: این رژیم خوی استکباری خود را با جنایات غزه به نمایش گذاشته و امروز هم در لبنان نمایان‌تر کرد و از بی تدبیری بعضی از حکام کشورهای اسلامی و کمک آمریکا و ایادی‌اش کمال استفاده را برد.
آیت‌الله نوری همدانی: رژیم صهیونیستی خوی استکباری خود را به نمایش گذاشته است
به گزارش قم نیوز،از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی در دیدار عده‌ای از اساتید حوزه علمیه قم اظهار کرد: امروز حوزه علمیه به‌ عنوان‌ یک مرکز علمی و فرهنگی نسبت به همه مسایل مردم توجه کند و نسبت به آنچه را که بعنوان وظیفه بر دوش او نهاده شده است پاسخگو باشد.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، افزود: یکی از محوری ترین وظیفه پیامبر اکرم (ص) توجه به توحید و ترویج اخلاق حسنه و جهاد در برابر مستکبران بوده است و ائمه معصومین (ع) نیز همین مسیر را دنبال کردند و وظیفه علما هم همین است، امروز اساتید حوزه باید همین راه را برای طلاب تبیین کنند.

وی اضافه کرد: ما بر اصول اعتقادی خود پافشاری می‌ کنیم و در محیطی بدور از توهین بلکه در فضای احترام و مناظره در کنار هم قرار می‌گیریم و با در نظر گرفتن مشترکات در برابر دشمن ید واحده خواهیم شد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اصول انقلاب اسلامی، ادامه داد: ما همانند گذشته از مبانی امام‌ و انقلاب که‌ بر گرفته از فرهنگ اهلبیت عصمت و طهارت (ع) است بشدت دفاع می‌کنیم و از همه مسوولان می‌خواهیم به این امر توجه کنند به خصوص در دادن مسوولیت‌ها باید به این موضوع توجه کرد.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: در بحث ارتباط با دنیا هم همین است بله ارتباط خوب است اما با حفظ عزّت و مصلحت کشور، ولی کشوری که مدام دشمنی می‌کند و هر روز تحریم جدید می‌ کند و در مقابل با حسن نیت ما خباثت بیشتری می‌کند، موضوع متفاوت می‌شود.

وی با تاکید مجدد بر حمایت دولت جدید، گفت: دولت در ابتدای راه بوده و نیازمند کمک است و اشکالات به ویژه مشکل معیشتی را باید بر طرف و با یک وحدت و همدلی و وفاق حول محور ولی فقیه و اصول انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل به مردم خدمت کرد.
https://qomnews.ir/vdcbz8b8arhb8gp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما