?>?> وعده صادق ۲ التیام بخش قلب‌های مردم ایران و جبهه مقاومت بود | قم نیوز
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 111137
امام جمعه قم:

وعده صادق ۲ التیام بخش قلب‌های مردم ایران و جبهه مقاومت بود

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: وعده صادق ۲ موجب عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان و التیام بخش جان‌ها و شادی آفرین قلب‌های مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت شد.
امام جمعه قم
امام جمعه قم
به گزارش قم نیوز،آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پیامی از عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین ولعنة الله علی اعدائهم اجمعین

ملت شجاع و همیشه در صحنه و رزمندگان سلحشور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
خداوند عزیز و ذو انتقام را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافراز جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

این عملیات انتقام که با تصویب شورای عالی امنیت ملی و همکاری سپاه پاسداران، ارتش مقتدر و پشتیبانی وزارت دفاع کشور صورت گرفت، پاسخ قاطع و قانونی و دفاع مشروع در مقابل تعرض به حاکمیت ارضی ایران در به شهادت رساندن میهمان ایران «دکتر اسماعیل هنیه» و دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر نیلفروشان که با جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به فیض شهادت رسیده بودند، و در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان صورت گرفت، موجب عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه همگان شد و التیام بخش جان‌ها و شادی آفرین قلب‌های مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت گردید.

اینجانب این حماسه‌ی عزت آفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمان و آزادگان جهان تبریک عرض کرده و از خانواده‌های محترم شهدا به ویژه خانواده معظم این شهیدان والامقام و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به‌خصوص مردم با بصیرت خاستگاه انقلاب اسلامی، قمِ مقدس به خاطر وحدت و همدلی و صبوری و بصیرت انقلابی آنان تشکر و قدرشناسی کرده و از خداوند متعال اجر و پاداش الهی برای همگان خواستارم.

امید است این پیروزی که با نصرت الهی همراه بود تا فتح سرزمین فلسطین و نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تا پیروزی نهایی ادامه یابد و ما به زودی شاهد آزادی سازی قدس شریف باشیم.

از جوار مضجع نورانی کریمه اهل بیت علیها السلام برای رزمندگان عزیز اسلام درود می‌فرستیم و برای ایشان سلامت، سرافرازی و پیروزمندی مسئلت می‌نمائیم.
https://qomnews.ir/vdcbf8b8zrhb88p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما