شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 111152

لیست بهترین اتاق فرارهای قم که باید تجربه کرد

قم نيوز : از زمان ورود اتاق فرار به ایران بیش از 8 سال می گذرد و در حال حاضر این سرگرمی گروهی به یکی از پر طرفدارترین تفریحات گروهی تبدیل شده است. یکی از شهرهایی که در سالهای گذشته پذیرای این سرگرمی نوین بوده است شهر قم است. شهری که به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه (ع) سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر به خود است و یکی از پر گردشگر ترین شهرهای ایران است.
اتاق‌های فرار قم
اتاق‌های فرار قم
از زمان ورود اتاق فرار به ایران بیش از 8 سال می گذرد و در حال حاضر این سرگرمی گروهی به یکی از پر طرفدارترین تفریحات گروهی تبدیل شده است. یکی از شهرهایی که در سالهای گذشته پذیرای این سرگرمی نوین بوده است شهر قم است. شهری که به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه (ع) سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر به خود است و یکی از پر گردشگر ترین شهرهای ایران است.

اتاق فرار به عنوان یک سرگرمی گروهی و خانوادگی پتانسیل لازم را برای ارائه خدمات به این گردشگران دارد. همین امر باعث شده است که در سالهای گذشته این سرگرمی در این شهر رونق بگیرد و به یکی از محبوبترین تفریحات این شهر تبدیل شود. اگر شما هم ساکن شهر قم هستید و یا قصد سفر به این شهر مقدس را دارید، برای شما لیستی از بهترین بازیهای اتاق فرار قم را گرد هم آوردیم تا بتوانید در کنار دوستان و یا خانواده خود از این سرگرمی لذت ببرید.
اتاق فرار پروانگی قم

اتاق فرار پروانگی

یکی از جدیدترین و همچنین بهترین اتاق فرارهای شهر قم که در شهر بازی بازار سلام در حال اجرا می باشد، اتاق فرار پروانگی می باشد. این بازی که جزو جدیدترین ساخته های مجموعه اتاق فرار اسکیپ سیتی قم می باشد، در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوبترین اتاق فرارهای این شهر تبدیل شد. پروانگی در ژانر ترسناک و کاراگاهی و با داستانی برگرفته از یک موزیک ساخته شده است.
در این بازی شما شاهد یکی از زیباترین و کاملترین دکورها و فضاسازی ها می باشید که توسط مجموعه اسکیپ سیتی ساخته شده است. روایتگری داستان و همچنین تئاترهای نمایشی این بازی به قدری خوب است که از دیگر شهرهای کشور برای تجربه این بازی به شهر قم مراجعه می کنند.
این بازی در مدت زمان 90 دقیقه و با تعداد نفرات 4 الی 8 نفر قابل اجرا می باشد. محل اجرای این بازی در بلوار یاسر عمار قم و در طبقه شهربازی مجموعه بازار سلام می باشد.
اتاق فرار کیفر قم

اتاق فرار کیفر

اتاق فرار کیفر دومین بازی پیشنهادی از قم می باشد که در این لیست قرار می گیرد. اتاق فرار کیفر در ژانر بسیار ترسناک و با موضوع یک داستان قرون وسطی بازیکنان را وارد یک زندان باستانی می کند. کیفر در مدت زمان 90 دقیقه و تعداد نفرات 4 الی 8 نفر در بلوار نواب صفوی در دسترس می باشد. سناریو اتاق فرار کیفر به شکل زیر است :
قصۀ بازی کیفر در مورد یک زندان در اروپای دوران قرون وسطی است. اطلاعات این زندان عجیب و اسرارآمیز، از ذهن تاریخ‌نگاران پاک شده و در هیچ کتاب و منبع تاریخی یافت نمی‌شود. اما چیزی که می‌دانیم این است که این زندان ترسناک محل نگه‌داری محکومین به مرگ بوده و زندان‌بانان و جلادان تا روز اجرای حکم، وظیفۀ شکنجۀ محکومین را برعهده داشتند.
تا این‌که بعد چندین سال، حضور فیزیکی این زندان در اثر برخی اتفاقات غیرمنتظره از دست می‌رود و زندان قصۀ ما از روی زمین محو می‌شود. اما فقط در یک تاریخ خاص از سال امکان دیدن و بازدید از این زندان وجود دارد و آن دهم اکتبر امسال ساعت ۰۲:۵۷ دقیقۀ نیمه‌شب است.
یک تاریخ‌نگار روسی به واسطۀ مطالعاتی که روی زندان‌های دوران قرون وسطی داشته و تحقیقاتی که کرده است، متوجۀ این موضوع می‌شود که در اکثر کتاب‌ها از این زندان چیزی نوشته نشده است. به همین دلیل کنجکاو می‌شود که بداند چرا این مکان مهم و واقعۀ تاریخی به اجبار پنهان مانده و در صدد رمز گشایی از آن بر می‌آید و

اتاق فرار تسخیر

یکی از جدیدترین اتاق فرارهای ساخته شده در شهر قم اتاق فرار تسخیر می باشد که در شهریور 1403 افتتاح شد. این بازی گروهی و فکری در ژانر ترسناک و دلهره آور ساخته شده است و داستان این بازی برگرفته از یک داستان واقعی می باشد.
اتاق فرار تسخیر در مدت زمان 80 دقیقه و با تعداد نفرات 4 الی 9 نفر در خیابان فاطمی قم در حال اجرا می باشد. اگر به داستان های روحی و جنی علاقه دارید و بدنبال یک بازی ترسناک با داستانی جذاب می گردید بدون شک اتاق فرار تسخیر یکی از بهترین پیشنهادات برای شما خواهد بود.

اتاق فرار کور (Blind)

یکی دیگر از بازیهای محبوب و قدیمی شهر قم اتاق فرار کور می باشد. این بازی توسط اسکیپ سیتی ساخته شده است و در ژانر ترسناک و دلهره آور و در مدت زمان 90 دقیقه و با تعداد نفرات 5 – 8 نفر در منطقه زنبیل آباد قم درحال اجرا می باشد. اگر به بازیهای هیجانی علاقه مند هستید اتا قفرار کور یک پیشنهادبسیار عالی برای شما خواهد بود.

اتاق فرار دشت تاول زده

اگر از اون دسته از بازیکنان هستید که به اتاق فرارهای معمایی علاقه مند هستید و از حل کردن معما و پازل لذت می برید، باید سراغ بازی اتاق فرار دشت تاول زده برید.
اتاق فراری که که با داستانی متفاوت و جذاب، در مدت زمان 75 دقیقه لحظاتی متفاوت و البته دوست داشتنی را برای شما رقم خواهد زد. این بازی در خیابان شهید صدوقی واقع شده است و در ژانر معمایی و دلهره اور در حال اجرا می باشد.

اتاق فرار آزمایشگاه مرگ

آخرین بازی از لیست اتاق فرارهای قم مربوط میشه به بازی آزمایشگاه مرگ. اتاق فراری که برخلاف اسمش درژانر ترسناک نمی باشد و در ژانر معمایی و دلهره اور قرار می گیرد. این بازی در مدت زمان 75 دقیقه و تعداد بازیکنان 4 الی 8 نفر در خیابان صدوقی قم در حال اجرا می باشد.
در قسمت بالا لیستی از اتاق فرارهای قم را برای شما فراهم کردیم که در صورتی که قصد انجام این تفریح گروهی را داشته باشید بتوانید دسترسی مناسبی به آنها داشته باشید. همچنین برای دیدن نظرات بازیکنان و امتیاز هر یک از بازیها می توانید به سایت مجله اتاق فرار مراجعه کنید و بعد از مشاهده شرایط بازی و همچنین امتیازات آن رزرو اتاق فرار خود را به صورت آنلاین انجام دهید.
لازم به ذکر است بنا به دستور اداره کل اماکن عمومی امکان مراجعه اعضای گروه به صورت مختلط امکان پذیر نمی باشد و بازیکنان باید به صورت تک جنسیتی و یا خانوادگی به بازیها مراجعه کنند.
https://qomnews.ir/vdciwzazrt1azz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما