يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 111217
امام جمعه قم:

کار ورزشکاران ایرانی در عدم رویارویی با رژیم صهیونی ارزشمند است

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: امروز ورزش علاوه بر ابعاد فرهنگی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده و اقدام ورزشکاران ایرانی در عدم مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی ارزشمند است.
امام جمعه قم
امام جمعه قم
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یکی از عواملی که در سبک زندگی انسان مؤثر است ورزش و سلامت جسمانی است.

امام جمعه قم بیان کرد: ورزش اثرات دنیوی و اخروی برای انسان به همراه دارد و دستگاه‌های مسؤول باید به ابعاد ارزشمند ورزش و ترویج آن در جامعه توجه لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه تربیت داوران در امر ورزش نیز مهم است افزود: داوران در جایگاه قضاوت قرار دارند و باید به گونه‌ای عمل کنند که حق فردی و تیمی ضایع نشود.

آیت الله سعیدی با اشاره به کار ارزشمند ورزشکاران ایرانی در عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس گفت: امروز ورزش علاوه بر ابعاد فرهنگی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده و اقدام ورزشکاران در مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی ارزشمند است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: نیاز است تا ورزشکاران توان بدنی و حرفه‌ای خود را برای رقابت در میادین و مسابقات ورزشی بین المللی تقویت کنند.
https://qomnews.ir/vdca66n6049n6u1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما