يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 12863
عزتی:

مسافرت 100 هزار نفر در قم با استفاده از حمل و نقل برون شهري

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری از سفر 100 هزار نفر در قم با استفاده از حمل و نقل برون شهري خبر داد.
مسافرت 100 هزار نفر در قم با استفاده از حمل و نقل برون شهري
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی ضمن اشاره به افزایش ترددهای برون شهری با استفاده از پایانه های مسافربری استان قم گفت: امسال نسبت به سال گذشته تردد مسافران برون شهری بیشتر شده و از ۲۰ اسفند تا کنون چیزی بیش از صدهزار نفر از اين خدمات استفاده كرده اند.

وی افزود: بیش از۴۴۰ دستگاه اتوبوس، ۵۰۰ دستگاه مینی بوس و تاکسی های برون شهری اعم از سواری سمند و پژو و ون برای حمل ونقل مسافران نوروزی آماده به کار شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری استان قم در ادامه اظهار داشت: از ابتدای طرح جابجایی مسافران نوروزی به بیش از ۵۰نقطه از کشور سرویس دهی شده ودر این میان تردد مسافران در خطوط مشهد، همدان و زنجان بیش از سایر شهر بوده است.

عزتی در رابطه با افزایش نرخ بلیط ها تصریح کرد: نرخ مصوب افزایش قیمت بلیط ها هرساله از اداره حمل ونقل استان تهران به سایر استان ها ابلاغ میشود واین افزایش سالانه بین ۱۵تا ۲۰ درصد است که عمدتا باهمان نرخ های قبل جابجایی صورت گرفته است.

افزایش ۱۲ درصدی فروش اینترنتی بلیط وتوزیع لوح های فشرده در اتوبوس ها

کریمی در رابطه با طریقه ی فروش بلیط ها تصرح کرد: فروش بلیط ها از طریق رزرو تلفنی و فروش اینترنتی انجام شده که امسال نسبت به سال گذشته فروش اینترنتی حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری استان قم با اشاره به توزیع سی دی ولوح های فشرده میان رانندگان اتوبوس ها گفت: امسال میان رانندگان اتوبوس ها ی برون شهری سی دی و لوح های فشرده ای توزیع شده که رانندگان موظفند آن را در بين وسيله نقليه براي مسافران پخش كنند كه در اين لوح ها، ضمن تبریک سال جدید توصیه های بهداشتی و طریقه ی تهیه بلیط ها توضیح داده شده است.

کریمی در ادامه افزود: ۶۰ نفر ازپرسنل پایانه ها برای ارائه خدمات به مسافران به حالت آماده باش درآمدند.

وی در رابطه با تجهیز و زیباسازی فضای پایانه ها گفت: فضای مختلف پایانه ها همچون مساجد، نمازخانه ها وبوستان ها و سالن های پایانه های مرکزی استان قم برای استفاده واستراحت مسافران کاملا نظافت و زیباسازی شده است.

کریمی در پایان گفت: برای راهنمایی مسافران بنرهایی در پایانه ها نصب شده و شماره تلفن ۶۶۴۴۰۳۰ الي ۳۳ مرکز پیام تلفن خانه ی سازمان حمل ونقل برای بیان شکایات وانتقادات مسافران براین بنرها نوشته شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjtoev.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما