قم نيوز : قم نیوز: مهندس متین فر گفت: با تلاش و پیگیری مستمر همکاران زحمتکش و پرتلاش شهرداری منطقه دو و رسیدگی به مشکلات مردمی که با سامانه ارتباطات مردمی تماس می گیرند به دست آمده است .
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، شهردار منطقه دو قم گفت: این مقام بر اساس آمارهای ماخوذه از سامانه ارتباطات مردمی که تحت نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری قم اداره می گردد با میانگین 90 درصدی در سه ماه متوالی سالجاری به دست آمده است، که این آمارها بیانگر فعالیت و تلاش بی وقفه همکاران و خدمتگزاران شهرداری منطقه دو در رسیدگی به مشکلات مردمی می باشد .
متین فر در ادامه افزود: فرصت خدمتگزاری به مردم نعمتی است که خدای بزرگ در اختیار ما گذاشته است و ما باید به نحو احسن از این فرصت استفاده نموده و در جهت کسب رضای خدای متعال و رضایت مردم شریف و ولایتمدار شهر قم گام برداریم .
وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم که خداوند متعال عنایت و لطف خود را شامل حال بندگان خدمتگزار خود نموده و ما را یاری نماید تا در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) خدمت نموده و رضایت ایشان را جلب نمائیم.