قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اطلاعرسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بیش از هزار نفر مبلغ و مبلغه در ماه رمضان همکاری مستقیم و غیر مستقیم تبلیغی در فضای مجازی دارند.
به گزارش قم نیوز، حجتالاسلام صادق گلزاده با اشاره به تبلیغ نوین اظهار کرد: ادارههای تبلیغ مجازی، همایشها و نمایشگاهها و کتابخانه تخصصی تبلیغ در بخش تبلیغ نوین فعالیت دارد.
وی خاطرنشان کرد: اداره تبلیغ نوین در عرصه بینالملل فعالیت دارد و پایگاههای اطلاعرسانی تبلیغی و فرهنگی ایدهها و سمتا مدیریت تبلیغات اسلامی در این بخش را به عهده دارد.
مدیرکل اطلاعرسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ظرفیتهای مجازی و رسانهای مبلغان در ادارهکل تبلیغ نوین ظهور پیدا میکند گفت: 40 میلیون نفر ایرانی که در ایام رمضان در فضای مجازی فعالیت دارند در همه عرصهها امکان بهرهمندی از ظرفیت تبلیغ نوین و مجازی را دارند.
وی با اشاره به تبلیغ در فضای مجازی در قالب اتاقهای گفتوگو گفت: فضای مجازی ابزاری برای انتقال پیام بوده و گفتمانها در این بخش جوانپسند و دلپذیر برگزار میشود.
گلزاده عنوان داشت: با استفاده از فضای مجازی از ظرفیت تبلیغ نخبگانی و تخصصی و تبلیغ موضوع محور و روشمحور حداکثر استفاده صورت میگیرد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار نفر مبلغ و مبلغه در ماه رمضان همکاری مستقیم و غیر مستقیم تبلیغی در فضای مجازی دارند.
مدیرکل اطلاعرسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: افراد برای دستیابی به هر گونه اطلاع از تبلیغ مجازی میتوانند به پایگاههای اطلاعرسانی ایدهها و سمتا برای تبلیغ سنتی و چهره به چهره مراجعه کنند.